گروه بازار پول- هفت ماه پس از راه‌اندازی سیستم بانکداری اینترنتی بانک ملی برای اشخاص حقیقی، امکان بهره‌مندی از این خدمت جدید، برای اشخاص حقوقی اعم از دولتی و خصوصی نیز فراهم شد. به گزارش روابط‌عمومی بانک ملی ایران، صرفه‌جویی در وقت و انرژی و انجام امور بانکی مختلف در منزل یا محل کار- از طریق اینترنت- مهمترین ویژگی خدمت جدید بانک ملی است.

سیستم بانکداری اینترنتی بانک ملی، دارای قابلیت‌هایی نظیر نمایش لحظه‌ای موجودی حساب‌های متمرکز، نمایش خلاصه آخرین وضعیت تمامی‌حساب‌ها، نمایش آخرین صورتحساب تمامی‌حساب‌ها، انتقال وجه بین حساب‌های متمرکز بانک ملی، پرداخت قبوض خدماتی و تعیین مبلغ چک می‌باشد.

همچنین در آینده نزدیک، خدماتی نظیر پرداخت اقساط تسهیلات بانکی، پرداخت حقوق کارکنان شرکت‌ها، درخواست صدور دسته چک، یادآوری کنترل موجودی و نام‌گذاری حساب‌ها از طریق این سیستم ارائه خواهد شد.

در حال حاضر مشتریان حقوقی دولتی بانک ملی با پیش‌شماره حساب‌های سیبایی ۱۵، ۲۱، ۳۱، ۴۱ و ۵۱ می‌توانند از خدمات صورتحساب، گردش حساب و تعیین مبلغ چک و مشتریان حقوقی خصوصی این بانک نیز با پیش‌شماره حساب‌های سیبایی ۰۱، ۰۲ و ۰۳ امکان بهره‌مندی از سرویس‌های صورتحساب و گردش حساب را دارند.

بر اساس این گزارش، مشتریان بانک ملی، در صورت تمایل به استفاده از مزایای سیستم بانکداری اینترنتی این بانک می‌توانند با مراجعه به گزینه بانکداری اینترنتی (سبا) سایت بانک ملی به آدرس www.bmi.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام و در عین حال ابهامات و سوالات خود در مورد این سیستم را از طریق شماره تلفن ۶۴۱۴-۰۲۱ (واحد ارتباطات مردمی ‌بانک ملی) مطرح کنند.

لازم به ذکر است در مدت کوتاه راه‌اندازی سیستم بانکداری اینترنتی بانک ملی (سبا) بالغ بر ۳۶‌هزار نفر به عضویت این سیستم درآمده‌اند.