گروه بازار پول- بانک پاسارگاد در مدت فعالیت خود، با تلاش و بهره‌مندی از مدیران باتجربه، موفق به ایجاد بانکی نوین و درخور تحسین شده است تا جایی که توانسته به عنوان الگو برای برخی از بانک‌های کشور به حساب آید. به گزارش روابط‌عمومی بانک پاسارگاد، غلامحسین وحیدنیا، عضو هیات عامل بانک پاسارگاد، در آیین افتتاح شعبه کاوه، ضمن بیان مطلب فوق گفت: ریزبینی و نکته‌سنجی مدیران پاسارگاد در همه امور، حتی طریقه آرایش شعبه‌ها و نمای ظاهری آنها کاملا مشهود است. این دقت به نحوی بوده است که برخی از بانک‌ها در نحوه ساخت شعبه‌های خود، از بانک پاسارگاد الگوبرداری می‌کنند.

وی ادامه داد: از این که توانسته‌ایم به عنوان الگویی موفق برای سایر بانک‌ها باشیم، خوشحال و خرسند هستیم. امیدواریم شبکه بانکی کشور، در سایر امور مانند احترام به مشتری، تکریم ارباب‌رجوع، ارائه خدمات با کیفیت بالا و ... نیز بیش از پیش ترقی کرده و در فضای رقابتی سالم و به دور از تنش، به ارائه سبد خدمات و کالاهای خود به مردم بپردازند. در فضای رقابتی سالم است که قدرت انتخاب برای هموطنان محفوظ است و بانک‌ها نیز در آرامش خاطر به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

بنابراین گزارش، روند افتتاح شعبه در بانک پاسارگاد همچنان ادامه دارد و به زودی شاهد آغاز به کار شعبه‌های بیشتری از این بانک‌ها در سطح کشور خواهیم بود.