گروه بازار‌پول - انتقال وجه بین بانکی از طریق دستگاه‌های خودپرداز بانک مسکن در سراسر کشور امکان‌پذیر شد. به گزارش روابط عمومی بانک مسکن غلامحسین حسنخانی، عضو هیات‌مدیره بانک مسکن با اعلام این مطلب گفت: دارندگان انواع کارت‌های بانکی می‌توانند در طول شبانه‌روز با مراجعه به خودپردازهای بانک مسکن یا سایر بانک‌هایی که این سرویس را به آنها ارائه می‌دهند تا سقف ۱۰میلیون ریال نسبت به انتقال وجه بین حساب‌های مسکن کارت و کارت سایر بانک‌ها اقدام کنند.

وی همچنین از راه‌اندازی سیستم پرداخت اقساط تسهیلات از طریق مسکن کارت بانک مسکن خبر داد و افزود: تمامی مشتریان بانک که کارت تسهیلات متمرکز دارند، می‌توانند از طریق مسکن کارت و بدون مراجعه به شعبه از طریق دستگاه‌های خودپرداز بانک مسکن اقساط خود را واریز کنند.

حسنخانی دریافت سود، دریافت وجه نقد از خودپردازهای سیستم بانکی، خرید از فروشگاه‌ها، پرداخت اقساط و پرداخت قبوض را از دیگر خدمات مسکن کارت بانک مسکن برشمرد و یادآور شد: صدور کارت خانوادگی و کارت گروهی از خدمات دیگر مسکن کارت بانک مسکن می‌باشد که دارندگان این کارت می‌توانند نسبت به دریافت چند کارت برای اعضای خانواده خود با افراد مورد نظر اقدام کنند.