گروه بنگاه‌ها- بانک شهر با چشم‌انداز نوآوری و ایجاد یک سیستم سریع و مطمئن بانکی منطبق با نیازهای شهروندان ایرانی در ششمین دوره نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه، در اردیبهشت ماه سال جاری چهره‌ای متفاوت و شایسته را به نمایش گذاشت. میثم مرادی‌نیا مدیر امور حوزه مدیریت و روابط‌عمومی بانک شهر ضمن مساعد ارزیابی نمودن فضای برگزاری نمایشگاه از زحمات دست‌اندرکاران برگزاری تقدیر و تشکر کرد. وی در ادامه هدف اصلی حضور در نمایشگاه مذکور را معرفی رویکرد جدید بانک شهر با عنوان «گروه خدمات مالی و سرمایه‌گذاری شهر» مطرح نموده و افزود: این ایده جدید با هدف تامین رفاه مشتریان بانک صورت گرفته است.

مرادی‌نیا اضافه کرد حضور در ششمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه فرصتی مناسب برای معرفی خدمات نوین الکترونیک بانک می‌باشد. در این رابطه مرکز تماس مشتریان بانک شهر ۷ روز هفته و ۲۴ ساعته با شماره تلفن

۸۵۶۶-۰۲۱پاسخگوی مسائل و مشکلات مشتریان محترم و آماده ارائه سرویس‌های جدید به شهروندان است.

وی همچنین با اشاره به رونمایی از طرح کیف پول خرد الکترونیکی با نام «همیان کارت» این خدمت جدید را در جهت آرامش، آسایش و امنیت شهروندان گرامی معرفی نمود و اظهار امیدواری کرد تا این پروژه عظیم ملی با موفقیت به پایان برسد.

مدیر امور حوزه مدیریت و روابط‌عمومی بانک شهر گفت: اینترنت بانک همراه، نوآوری جدید بانک شهر است که مشتریان بانک در هر زمان با مراجعه به سایت اصلی این بانک به نشانی www.city-bank.ir می‌توانند بدون نیاز به هرگونه نرم‌افزار و تنها با انتخاب گزینه ورود به اینترنت بانک، عملیات مالی خود را انجام دهند.

مرادی‌نیا اظهار کرد: در آینده نزدیک شاهد تجهیز شعبه‌های بانک شهر به منظور ارائه خدمات مالی و سرمایه‌گذاری با هدف رفاه شهروندان و برآورده کردن تمام نیازهای آنان در کمترین زمان ممکن خواهیم بود؛ زیرا ما بر این باوریم که اصلی‌ترین ثروت مشتریان بانک، زمان آنان است و هدف اصلی این پیام نیز مدیریت این ثروت می‌باشد.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: ما امیدواریم که شهروندان محترم ایرانی در این موج جدید نوآوری با ما همراه باشند.