گروه بنگاه‌ها- مجمع سالانه موسسه مالی و اعتباری اعتماد ایرانیان در جلسه صبح روز جمعه نظر بانک مرکزی در مورد هیات مدیره و مدیر عامل را تصویب کرد. به گزارش خبرنگار ما در این جلسه پس از استماع گزارش عملکرد هیات مدیره به بررسی گزارش حسابرس قانونی پرداخته و رییس هیات مدیره را برای پاسخگویی به پرسش‌های مطرح شده به جایگاه فراخواندند.

محمد مهدی‌پور سلیمی نیز طی سخنانی، ضمن شفاف‌سازی ابهامات موجود به ایرادات وارده پاسخ گفته و اظهار کرد: امیدواریم با رفع موانع قانونی توسط بانک مرکزی و حمایت دولت خدمتگزار بتوانیم به منویات مقام معظم رهبری در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی عمل کنیم.

بر اساس این گزارش پس از سخنان رییس هیات مدیره، اعضای مجمع گزارش بازرس قانونی و ترازنامه را تصویب نمودند. همچنین مجمع به انتخاب هیات مدیره در خصوص مدیر عامل پیشنهادی به بانک مرکزی صحه گذاشته و با رای قاطع از مدیر عامل منتخب حمایت کرد.

در پایان نشست مجمع انتخابات برگزار و اعضای هیات مدیره و بازرسان حقیقی و حقوقی مشخص شدند که بر این اساس نظر بانک مرکزی در خصوص حضور چهار کارشناس بانکی در ترکیب هیات رییسه لحاظ گردید.