گروه بنگاه‌ها- ۲۱۷هزارمشتری بانکداری اینترنتی بانک صادرات ایران بیش از ۶۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تراکنش را به صورت اینترنتی طی سال ۹۰ انجام دادند.

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک در راستای ارائه خدمات مطلوب و جلب رضایت مشتریان همگام با پیشرفت فن‌آوری‌های جدید، ارائه خدمات بانکداری متنوع و گوناگون را بر پایه بسترهای اینترنتی در دستور کار قرار داده است. این خدمات بدون محدودیت مکانی و زمانی ارائه شده و دارای قابلیت‌های فراوانی از جمله انتقال وجه، رویت صورت‌حساب، تعیین مبلغ چک، پرداخت اقساط، پرداخت قبوض و... می‌‌باشد که تا پایان اسفند ماه سال گذشته بیش از ۲۱۷هزار نفر از مشتریان ضمن عضویت دراین سامانه بیش از۶۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تراکنش مالی خود را با موفقیت به انجام رساند‌ه‌اند.

همچنین گزارش‌های عملکردی نشان می‌دهند که مشتریان این بانک دراسفند ماه سال ۹۰، ۷ میلیون و ۴۴ هزار تراکنش را از طریق بانکداری اینترنتی انجام داده‌اند که این میزان بیانگر رشد ۹۰ درصدی تعداد تراکنش ها نسبت به اسفند ماه سال ۸۹ می باشد.

این بانک به منظور جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده‌های احتمالی، ابزار‌ها و روش‌های متعدد و مطمئنی را در نظر گرفته به گونه‌ای که صاحب حساب با استفاده از دستگاه رمزساز قادر به ورود و استفاده از سیستم می‌باشد.

استفاده از سیستم غیرحضوری بانکداری اینترنتی بانک صادرات ایران، در حال حاضر امکان پرداخت اقساط، پرداخت قبوض، انتقال وجه بین حساب‌ها، تعیین مبلغ چک، رویت صورتحساب را امکان‌پذیر ساخته و توانسته است نقش بسزایی در کاهش هزینه‌ها و وقت مشتریان داشته باشد. متقاضیان جهت استفاده از خدمات بانکداری اینترنتی به وب‌سایت این بانک به آدرس www.bsi.ir مراجعه نمایند.