گروه بنگاه‌ها- رییس‌کل بیمه مرکزی ضمن حضور در جمع مدیران بیمه پارسیان از دستاوردهای این شرکت در صنعت بیمه اظهار خرسندی کرد. به گزارش روابط‌عمومی شرکت بیمه پارسیان، مهندس سید محمد کریمی در جمع مدیران ارشد شرکت بیمه پارسیان حضور یافت و در جریان فعالیت‌ها و دستاوردهای جدید این شرکت قرار گرفت.

وی با بیان اینکه جمع مدیران بیمه پارسیان از میان افراد خبره، توانا و باسابقه صنعت بیمه انتخاب شده‌اند، تحقق برنامه‌های این شرکت را دور از ذهن ندانست و گفت: دستاوردهای صنعت بیمه در طول عمر ۸۰ ساله آن به تجربه‌هایی تبدیل شده که در اختیار اهالی این صنعت قرار گرفته است و امروز نیز اگر شما شعارتان را «دنیا دنیا آرامش» گذاشته‌اید به راحتی به این جایگاه نرسیده‌اید و همه اینها با زحمت و تلاش تحقق یافته است.

پیش از سخنان رییس کل بیمه مرکزی، مدیرعامل بیمه پارسیان نیز با ارائه تاریخچه‌ای از فعالیت‌های این شرکت بر اهمیت مشتری‌مداری و اعتقاد همیشگی به شعار «دنیا دنیا آرامش» در بیمه پارسیان تاکید کرد.

وی با اشاره به اهمیت مقوله نیروی انسانی متخصص در صنعت بیمه افزود: تاکید ما در بیمه پارسیان همواره بر استخدام جوانان تحصیلکرده و خلاق بوده است و تمامی این افراد به صورت دوره‌ای با آموزش‌های متنوع و مرتبطی که می‌بینند اطلاعات خود را با دانش روز دنیا ارتقا می‌دهند.

حسین کریم‌خان‌زند با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی مختلف در زمینه هوش هیجانی، مهارت‌های ارتباط با مشتریان و بازاریابی از ایجاد تمهیداتی برای آموزش مجازی تمامی کارکنان و نمایندگان بیمه پارسیان در سراسر کشور خبر داد و افزود: امکان مرور تمامی دوره‌های آموزشی برگزار شده برای همه مهیا است و همکاران جدید نیز می‌توانند از آموزش‌های گذشته بهره ببرند. در واقع در بیمه پارسیان دانشکده کوچکی را راه‌اندازی کرده‌ایم تا نیازهای آموزشی کارکنان خود را برطرف کنیم.

وی با اشاره به افزایش ۴۷درصدی پرتفوی بیمه پارسیان به غیر از درنظرگرفتن پرتفوی بیمه‌های شخص ثالث از طرح‌های این شرکت برای رشد ۸۰درصدی پرتفوی بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری خبر داد و گفت: با ابلاغ افزایش سود بانکی در اواخر سال گذشته تصور اهالی صنعت بیمه این بود که با کاهش پرتفوی بیمه‌های عمر مواجه شوند، اما این امر نه تنها تاثیری بر روند حرکتی ما نگذاشت؛ بلکه در اسفند ۹۰، نسبت به اسفند سال ۸۹ شاهد ۴۰ درصد رشد در این بخش بودیم.

مدیرعامل شرکت بیمه پارسیان با اشاره به سود ۲۶درصدی مشارکت در منافع بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری بیمه پارسیان افزود: حتی با افزایش نرخ سود بانکی، هیچ بانکی تا این میزان سود پرداخت نمی‌کند.

به گفته وی، بیمه پارسیان در زمینه بیمه‌های کشاورزی نیز برنامه‌های جدیدی دارد که به زودی در زمینه آنها اطلاع‌رسانی خواهد کرد.