گروه بنگاه‌ها- عضو هیات مدیره بانک ملی ایران خبرداد: در راستای اجرایی نمودن فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر نامگذاری سال جاری تحت عنوان «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی»، ستاد حمایت از تولید، اشتغال و سرمایه ایرانی در بانک ملی ایران تشکیل می‌شود. به گزارش روابط عمومی بانک ملی محمدرضا حسین‌زاده در همایش فعالان عرصه تولید که به میزبانی اداره امور شعب شمال تهران برگزار شد، با تقدیر از مسوولان برگزاری این همایش گفت: شرایط جهان و کشور ایجاب می‌کند روی پای خود بایستیم و با همیاری و همراهی، از مزایا و قابلیت‌های داخلی حداکثر بهره‌برداری صورت گیرد تا در اکثر موارد خودکفا شویم.

وی افزود: در راستای تحقق فرمایش مقام معظم رهبری، مدیر عامل، اعضای هیات مدیره، مدیران و کارکنان بانک ملی ایران اهتمام جدی دارند امسال از تولید، اشتغال و سرمایه ملی، حمایت همه‌جانبه‌ای داشته باشند.

این مقام مسوول با عنوان اینکه بحث تولید ملی و توجه به آن ضمن رفع مشکل اشتغال، خنثی‌کننده نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان در مورد تحریم اقتصادی است، بیان کرد: برای موفقیت در این عرصه، تمام نهادها، سازمان‌ها، فعالان اقتصادی و مردم لازم است دست به دست هم دهند تا شعار امسال به بهترین شکل اجرا شود.

بنا بر این گزارش، حسین‌زاده گفت: در امر تولید و اشتغال، همکاری تولیدکنندگان و بانک‌ها بسیار تعیین‌کننده است و در همین راستا بانک ملی ایران نیز همچون سال‌های گذشته که نقش ویژه‌ای در افزایش تولید و اشتغال کشور داشته است، امسال نیز پررنگ‌تر از قبل مسائل و مشکلات تولیدکنندگان را پیگیری و رفع خواهد کرد.