گروه بنگاه‌ها- اولویت‌های اساسی بیمه آسیا، پرداخت خسارت‌های بحق مردم، پشتیبانی از شبکه فروش و شناخت منطقه‌ای برای افزایش حق بیمه‌ها می‌باشد. به گزارش روابط عمومی بیمه‌آسیا، دکتر حاج فتحعلیها مدیر عامل بیمه آسیا در اولین گردهمایی روسای شعب بیمه‌آسیا با اشاره به نامگذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری به عنوان «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» گفت: با توجه به رشد ۵۳ درصدی در سال گذشته، وضعیت پرتفوی بیمه آسیا خوب بوده و از میانگین رشد صنعت بیمه فراتر عمل کرده ایم و امیدواریم در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری و نامگذاری سال جدید، بیمه آسیا به عنوان یک شرکت بیمه‌ای توانمند داخلی نقش موثری در حمایت از کار و سرمایه ایرانی ایفا کند.

مدیرعامل بیمه آسیا با تاکید بر هوشمندی مسوولان شعب بیمه آسیا در رصد آمارهای مربوط به حوزه فعالیت خود، بیان کرد: باید با رصد آمارهای صنعت بیمه در کشور و منطقه به سطحی از آگاهی‌های فنی برسیم تا بتوانیم با هدایتگری در فضای رقابتی سالم، منافع و منابع بیمه آسیا را حفظ کنیم.

وی افزود: منافع بیمه آسیا در جذب پرتفوی باکیفیت و پرداخت خسارت‌های بحق می باشد که در این صورت می‌توانیم به عنوان یک شرکت بیمه‌ای توانمند و کارآ خدمات بیمه‌ای مناسب به بیمه‌گذاران ارائه دهیم.

دکتر حاج فتحعلیها در ادامه با تصریح پرداخت خسارت‌های بحق به زیان‌دیدگان اظهار کرد: وقتی خسارت زیاندیدگان به حق است باید سریع، به موقع و با احترام پرداخت شود، لیکن اگر خسارتی بحق نیست باید با احترام به مشتریان و حفظ حقوق بیمه آسیا، از پرداخت آن جلوگیری شود.

مدیر عامل بیمه آسیا در بخش دیگری از سخنان خود مدیریت کارکنان را یکی از پیچیده‌ترین فعالیت‌ها برشمرد و گفت: اصلاح فرهنگ سازمانی و ایجاد فرهنگ کار و تلاش به عنوان یک وظیفه باید سرلوحه فعالیت مدیران بیمه آسیا قرار بگیرد.

دکتر حاج فتحعلیها در ادامه، ارتباط با شبکه فروش را مستلزم یک مدیریت هوشمندانه دانست و بیان کرد: ارتباط با شبکه فروش باید معقولانه باشد و تلاش شود به عنوان پشتیبان، شبکه فروش در بازار رقابتی امروز مورد حمایت قرار گیرد.

مدیر عامل بیمه آسیا در پایان حفظ منافع و منابع شرکت‌های بیمه و تلاش برای یک رقابت عادلانه و صادقانه را مصداق عینی وفاداری به صنعت بیمه کشور دانست.