بینا- بر اساس اعلام بخش نظارت بانک مرکزی، فقط ۱۳ صندوق قرض‌الحسنه از این بانک مجوز دارند و اعتبار زمانی مجوز ۸ صندوق نیز به پایان رسیده و هنوز تمدید نشده است. صندوق‌های قرض‌الحسنه ندای‌مهرمیهن در همدان، زنده یاد سیده وحیده هاشمی‌زاده در لارستان فارس، الغدیر وائین در شهریار، مهر وطن در ماکو استان آذربایجان غربی، کریمه اهل بیت در اراک، والفجر کرشته در شهریار، باقرالعلوم معلم در تبریز، حضرت رقیه در اصفهان، کارگشایان کوثر در تبریز، کشاورزان جی در اصفهان، شفامهر در تبریز، مبین آذر فجر در تبریز و شیخ صفی خطایی در اردبیل، صندوق‌هایی هستند که موفق به اخذ مجوز از بانک مرکزی شده و مجوز آنها به مدت یک سال تمدید شده است.

در عین حال، صندوق‌های قرض‌الحسنه میلاد مکریان در مهاباد استان آذربایجان غربی، زین‌المومنین در مشهد، مهر احسان در دزفول استان خوزستان، صدرا در تهران، نصر در سنندج استان کردستان، احسان در اردبیل،

موسی بن جعفر(ع) سودرجان در فلاورجان استان اصفهان و پشتیبان آینده در کرمان صندوق‌هایی هستند که اعتبار مجوز آنها تمام شده و هنوز از سوی بانک مرکزی تمدید نشده است.

بر اساس این گزارش، مجوز صندوق های مذکور در حال طی مراحل تمدید از سوی بانک مرکزی است. این گزارش حاکی از این است که آمار مذکور در روز ۹ فروردین ماه سال ۹۱ از سوی بخش نظارت بانک مرکزی به‌روز شده است.