گروه بنگاه‌ها- در اولین همایش بین‌المللی بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت که در سالن همایش‌های بین‌المللی برج میلاد برگزار شد، بانک‌های برتر در حوزه بانکداری الکترونیک معرفی و بانک پارسیان تندیس یکی از بانک‌های برتر در حوزه بانکداری الکترونیک را از آن خود کرد. این تندیس را مهندس منصوری معاون فناوری اطلاعات بانک پارسیان از دست دبیر کل بانک مرکزی دریافت کرد.

اولین همایش بین‌المللی بانکداری الکترونیک و نظام‌‌های پرداخت با حضور ریاست کل بانک مرکزی، دبیرکل بانک مرکزی، مدیران عامل بانک‌ها، مدیران شرکت‌های ارائه دهنده خدمات الکترونیکی به بانک‌ها و صاحب‌نظران عرصه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت به ابتکار پژوهشکده پولی و بانکی و حمایت شرکت ملی انفورماتیک در روزهای ۳۰ بهمن و اول اسفند ۱۳۹۰ برگزار شد.

در این همایش در کنار ارائه مقالات علمی و سخنرانی مدیران شبکه بانکی، کارگاه‌های آموزشی به منظور ارتقای سطح دانش فنی در حوزه بانکداری الکترونیک نیز برپا گردید.

در مراسم اختتامیه همایش از زنده یاد مرحوم دکتر محسن نوربخش رییس کل اسبق بانک مرکزی و مرحوم فیض زرین قلم، مدیر کل اسبق نظارت بر بانک‌های بانک مرکزی و اولین مدیرعامل شرکت ملی انفورماتیک به عنوان دو چهره ماندگار تجلیل و به خانواده‌های ایشان لوح تقدیر اهدا شد. همچنین از اسدا... امیراصلانی به عنوان سومین چهره ماندگار در عرصه بانکداری الکترونیک نیز با تقدیم لوح تجلیل به عمل آمد.