گروه بنگاه‌ها - در اولین همایش بین‌المللی بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت، بانک رفاه بر اساس رای هیات داوران به عنوان بانک برتر در پرداخت یارانه‌های خانوار از طریق خدمات الکترونیک، انتخاب شد و تندیس و لوح تقدیر این همایش به آقای اسماعیل‌لله گانی عضو هیات مدیره این بانک اعطا شد.

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه؛ اولین همایش بین‌المللی بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت، توسط بانک مرکزی با هدف معرفی الگوهای موفق دنیا در زمینه بانکداری الکترونیک، معرفی زیرساخت‌ها و ابزارهای جدید و ارتقای سطح دانش تخصصی بانک‌های کشور با حضور دکتر حمید بهمنی رییس کل بانک مرکزی، مدیران عامل و ارشد بانک‌ها، اساتید و کارشناسان اجرایی حوزه بانکداری الکترونیک از روز۳۰ بهمن به مدت دو روز در محل برج میلاد برگزار شد و با معرفی بانک‌های برتر در زمینه الکترونیک و اهدای لوح تقدیر به نمایندگان آنها، به کار خود پایان داد.

نرخ سود سپرده‌های بانک رفاه اعلام شد

در پی اجرای مصوبه اخیر شورای پول و اعتبار، نرخ‌های جدید سود سپرده‌های بانک رفاه اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری اعتبار، این نرخ‌ها از تاریخ ۱۹ بهمن ماه جاری در همه شعب بانک رفاه اجرایی شده و نرخ سود سپرده‌های قبل از این تاریخ تابع نرخ‌های زمان انعقاد است.

بر اساس این گزارش، نرخ سود علی‌الحساب سپرده‌های پنج ساله بانک رفاه ۲۰ درصد، چهار ساله ۵/۱۹ درصد، سه ساله ۱۹ درصد، دو ساله ۵/۱۸ درصد، یک ساله ۱۷ درصد، نه ماهه ۱۵ درصد، شش ماهه ۱۲ درصد و کوتاه‌مدت عادی ۷ درصد خواهد بود.

بر این اساس، تمامی سپرده‌هایی که از ابتدای سال ۱۳۸۰ تا تاریخ نهم بهمن ماه امسال افتتاح یا تمدید شده و تاکنون مفتوح باشند در صورت تمایل سپرده‌گذار بدون کسر جریمه به سپرده جدید تبدیل می‌شوند.