گروه بنگاه‌ها- عضو هیات مدیره بانک اقتصاد نوین گفت: در فضای رقابتی حاکم بر صنعت بانکداری کشور، سرعت عمل مهم‌ترین شاخصی است که ضریب رضایت‌مندی مشتریان را افزایش می‌دهد. به گزارش روابط عمومی بانک اقتصادنوین، مهندس عبدالحسین ثابت در مراسم افتتاح رسمی شعبه بلوار دانشجوی این بانک در شهر مقدس مشهد افزود: خدمت‌رسانی مطلوب به مشتریان بزرگ‌ترین دغدغه بانک اقتصاد نوین است که در این راستا این بانک همواره تلاش کرده با بهره‌مندی از الگوهای مناسب مشتری‌مداری زمینه را برای آسایش خاطر مشتریان فراهم کند.

وی با اشاره به اینکه خدمات بانک اقتصادنوین در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مشتریان ارائه می‌شود، افزود: پیاده‌سازی روش‌های مدرن بانکداری در بانک اقتصادنوین ضریب بهره‌وری در نخستین بانک خصوصی کشور در حد عالی قرار داده که این موضوع در نهایت به نفع مشتریان خواهد بود.

مهندس ثابت که در جمع مشتریان، کسبه و معتمدین شهر مقدس مشهد سخن می‌گفت، با تاکید بر اهمیت «مشتری‌گرایی» در بانک اقتصادنوین، گفت:‌ توجه به جزئیات کیفیت خدمات و رعایت استانداردهای مشتری‌گرایی موجب شده، رویکرد هموطنان به بانک اقتصادنوین روز به روز بهتر شود، به طوری که استقبال از خدمات بانک دائما در حال افزایش است.

عضو هیات مدیره بانک اقتصادنوین در ادامه به استقبال هموطنان از عرضه اوارق گواهی سپرده مرحله بیستم در هفته گذشته اشاره کرد و گفت: استقبال بی‌نظیر هموطنان از این اوراق نشان داد که بانک اقتصادنوین توانسته اعتماد مردم را به خود جلب کند، که این مهم یک شبه ایجاد نخواهد شد.

علی حسینی، مدیر امور شعب استان‌های بانک اقتصادنوین نیز در این مراسم گفت: شعب دانشجوی این بانک هشتمین شعبه بانک اقتصادنوین در شهر مقدس مشهد است که ارائه خدمات به هموطنان عزیز را در این شهر تسهیل می‌کند.

وی اظهار کرد: با راه‌اندازی این شعبه تعداد شعب بانک اقتصادنوین در شهرستان‌ها به ۱۲۹ شعبه رسید.

در حاشیه این مراسم مهندس ثابت، عضو هیات مدیره بانک اقتصادنوین از دفتر مرکزی سرپرستی منطقه سه استان‌ها و شعب شهر مشهد این بانک دیدار کرد.