خدمت صادقانه و عمران شهری، سرلوحه فعالیت بانک شهر قرار گرفته است

گروه بنگاه‌ها- غلامرضاحاجی‌زاده مدیر‌عامل بانک شهر در گفت‌وگو با رسانه‌های استان اصفهان اظهار داشت: ارائه خدمت صادقانه به اقشار مختلف مردم و کمک به توسعه و آبادانی شهرهای کشور سرلوحه فعالیت بانک شهر قرار دارد. حاجی‌زاده با تاکید بر اینکه شهرداری‌ها مشتری بزرگ این بانک هستند اما فعالیت بانک‌شهر منحصر به شهرداری‌ها نیست، گفت: بانک شهر بانکی مردمی است و تمامی شهروندان می‌توانند از خدمات بانک شهر استفاده کنند.

وی ادامه داد: مردم با سرمایه‌گذاری در این بانک علاوه بر اینکه از سود سپرده خود و تمامی خدمات بانکی بهره‌مند می‌شوند، در عمران و آبادانی شهر خود نقشی اساسی ایفا خواهند کرد. مدیر‌عامل بانک شهر، با بیان اینکه تامین منابع مالی شهرداری‌ها در اجرای پروژه‌های توسعه‌ای و عمران شهری، ارتقای بانکداری الکترونیکی و ارائه خدمات جدید به شهروندان از مهم‌ترین اهداف بانک شهر است، اضافه کرد: زیرساخت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری بانک شهر در حال تکمیل است و متخصصین این بانک در پی دستیابی به تکنولوژی‌های جدید برای ارائه خدمات شایسته‌تر به شهروندان هستند.

وی با بیان اینکه استان اصفهان از استان‌های پیشتاز در توسعه شعب بانک شهر است، خاطر نشان کرد: هم اکنون ۵ شعبه و ۱۶ باجه این بانک در استان اصفهان فعال است و به شهروندان خدمت‌رسانی می‌کنند.

حاجی‌زاده با اشاره به همکاری و مشارکت بانک‌شهر و شهرداری اصفهان در اجرای پروژه‌های شهری گفت: در جلسه‌ای که با شهردار و شورای شهر اصفهان داشتیم توافق گردید بانک شهر در پروژه‌های شهری اصفهان مشارکت داشته باشد.

وی در ادامه با اشاره به بسته نظارتی جدید بانک مرکزی اظهار کرد: با توجه به رشد ناهماهنگ ارز در روزهای گذشته، بسته سیاستی و نظارتی جدید بانک مرکزی مبنی بر افزایش نرخ سود بانکی به تمامی بانک‌ها ابلاغ گردید.

مدیرعامل بانک شهر با بیان اینکه براساس این بسته نظارتی اختیار تعیین نرخ سود گواهی سپرده‌ها به بانک‌ها واگذار شده است تا رقابت سالم در شبکه بانکی ایجاد شود، گفت: البته براساس توافقات انجام شده بین شبکه بانکی، حداکثر نرخ سود برای سپرده‌های بلند مدت ۵ ساله،۲۰ درصد تعیین شد.