اولین همایش طلایه‌داران صف بانک رفاه برگزار شد

گروه بازارپول‌ـ اولین همایش طلایه‌داران صف با حضور دکتر پیمان نوری، رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل و جمع کثیری از کارمندان تحویلدار شعب بانک رفاه در تهران با هدف ارائه دیدگاه‌ها طی دو روز شنبه و یکشنبه مورخ ۳۱/۴ /۸۵ و ۱/۵/۸۵ در محل مجتمع آموزشی رفاهی ولنجک این بانک برگزار شد. به گزارش روابط‌عمومی بانک رفاه، دکتر نوری در این همایش طی سخنانی با اشاره به اینکه نیروی انسانی به معنای واقعی نزد مدیریت عقلایی از جایگاه والایی برخوردار است، افزود: تار و پود بانک در افعال شمال گره خورده است.وی افزود: وقتی در محافل مختلف می‌شنوم که از همکاران بانک در نحوه سلوک با مشتریان رضایت وجود دارد، به خود می‌بالم، چرا که مردم ما جویای رفتار منصفانه‌اند.

وی ادامه داد: با خوشرویی به مردم خدمت کنیم و کار را برای رضای خدا انجام دهیم، چون رضای خدا در خدمت به بندگان او است و در این صورت است که به آرامش خواهیم رسید.

دکتر نوری افزود: ما در نظام مقدس جمهوری اسلامی‌ فعالیت می‌کنیم که به واسطه جان‌نثاری و از خودگذشتگی عده زیادی از جوانان و نیروهای دلسوز انقلاب به دست آمده است، اگر مقاومت و ایثار این عزیزان نبود آرامش امروز حاصل نمی شد. بنابراین با کار خوب حرمت خون شهدا و از خودگذشتگی‌های ایثارگران را حفظ کنیم و سعی کنیم روحیه نشاط و خودباوری که مورد تاکید مقام‌معظم‌رهبری است را داشته و از خود بروز دهیم.رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل بانک رفاه در پایان گفت: مدیریت عالی بانک پابه‌پای شما خواهد بود و امیدواریم با همدلی و اعتقاد در کنار هم ظرف مدت کوتاهی به جایگاه واقعی خود در نظام بانکی کشور دست یابیم.