گروه بنگاه‌ها- شعبه بازار ساری به عنوان دویست و پنجاه و هشتمین شعبه بانک اقتصادنوین به شبکه گسترده شعب این بانک پیوست.

به گزارش روابط عمومی بانک اقتصادنوین، در مراسم افتتاح این شعبه که جمعی از معتمدین استان مازندران، مشتریان و کارآفرینان شهر ساری حضور داشتند، علی فکر آزاده سرپرست منطقه ۲ استان‌های این بانک در این مراسم ضمن تبریک سالروز میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و دهه مبارک فجر گفت: با راه‌اندازی شعبه بازار ساری دسترسی به خدمات بانک اقتصادنوین در شهر ساری بیش از پیش تسهیل شد. وی اظهار کرد: با راه‌اندازی شعبه بازار ساری تعداد شعب بانک در سرپرستی منطقه ۲ استان‌ها شامل استان‌های گیلان، مازندران و گلستان به ۱۵ شعبه رسید.

وی گفت: بانک اقتصادنوین به عنوان نخستین بانک خصوصی جمهوری اسلامی ایران به منظور تسهیل ارائه خدمات به هموطنان عزیز علاوه بر گسترش منطقی شبکه شعب توسعه کیفی خدمات الکترونیکی را نیز در دستور کار دارد که در این خدمات بانک مورد استقبال هموطنان عزیز قرار گرفته؛ به طوری که بیش از نیمی از عملیات ثبت شده در این بانک در قالب خدمات غیر حضوری و الکترونیکی ارائه شده است.

شعبه بازار ساری بانک اقتصادنوین روز یکشنبه ۲۳ بهمن‌ماه به آدرس ساری، خیابان جمهوری اسلامی، نرسیده به میدان ساعت، نبش بازار دولت افتتاح و آماده ارائه خدمت به اهالی و کسبه این شهر است.

شعبه بازار ساری بانک اقتصادنوین با همت شرکت خدمات پشتیبانی آماده و تجهیز شده است.