گروه بنگاه‌ها- غلامرضا حاجی زاده مدیر عامل بانک شهر در پیامی به مناسبت کسب جایزه «مترو پلیس» توسط شهرداری تهران گفت: موفقیت شهرداری تهران در قرار گرفتن میان ۱۰ شهر برتر جهان و حرکت به سوی تحقق شاخص‌های ارتقای زندگی شهروندی را صمیمانه به جناب آقای دکتر قالیباف شهردار محترم تهران، مدیران و تمامی کارکنان آن شهرداری تبریک می‌گویم. وی اظهار کرد: بی شک موفقیت به دست آمده که مایه مباهات هر شهروند ایرانی است دستاورد تلاش بی وقفه و شبانه روزی مدیریت شهری و تک تک کارکنان شهرداری تهران است.

تغییر در مدیریت روابط عمومی بانک شهر

همچنین مدیرعامل بانک شهر در حکمی، میثم مرادی نیا را به عنوان مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی این بانک منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری اعتبار، با پایان یافتن ماموریت فرشاد فخیمی مدیر پیشین روابط عمومی بانک شهر، وی به سمت قبلی خود در معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران بازگشت تا به عنوان عضو شورای اطلاع‌رسانی و مشاور این معاونت به فعالیت خود ادامه دهد. بنابراین گزارش، میثم مرادی نیا در زمان مدیریت عاملی غلامرضا حاجی زاده در بانک سرمایه، ریاست اداره حوزه مدیریت این بانک را برعهده داشته است که با انتصاب حاجی زاده به مدیریت عاملی بانک شهر، مرادی نیا نیز به این بانک نقل مکان کرد.

بر این اساس، با تغییرات به وجود آمده در ساختار سازمانی بانک شهر، مدیریت امور روابط عمومی این بانک به مدیریت امور حوزه مدیریت و روابط عمومی تغییر یافته است که از این پس مرادی نیا عهده دار این سمت خواهد بود.