گروه بنگاه‌ها-مهندس پیشرو در جمع کارکنان بسیجی بانک صادرات استان تهران ضمن گرامیداشت هفته بسیج از عرضه خدمات جدید و متنوع این بانک در آینده‌ای نزدیک خبر داد. به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، مهندس محمدرضا پیشرو، مدیرعامل این بانک درجمع کارکنان بسیجی بانک صادرات ضمن تبریک هفته بسیج گفت: بسیج به عنوان شجره طیبه و درخت پرثمری است که روز به روز بر شکوفایی و عمق آن درجامعه افزوده می‌شود.

وی از کارکنان بسیجی بانک خواست بیش از پیش در راستای جلب رضایت مشتریان تلاش کنند و افزود: احترام مهم‌ترین خواسته و انتظار مشتریان است و براین اساس باید با رعایت حرمت و شان یکایک مراجعان و مشتریان رضایت آنان را جلب کنیم.

وی افزود: ارتقای سهم بازار و جبران عقب‌ماندگی‌ها به واسطه احترام به مشتریان و تقویت کمی و کیفی خدمات حاصل خواهد شد. مدیرعامل افزود: برنامه پنج ساله بانک صادرات افق روشنی را فرا روی بانک قرار خواهد داد، لذا باید همگی در راستای تحقق اهداف آن بکوشیم.

مهندس پیشرو در بخش دیگری از سخنانش از بانک صادرات به عنوان بانکی موفق و پویا درعرصه ارائه خدمات نوین بانکی یاد کرد و گفت: ارائه محصولات جدید و تنوع بخشی به محصولات با جدیت دنبال خواهد شد که براین اساس خدمات جدید و متنوعی را به صورت غیر حضوری ارائه خواهیم کرد تا مشتریان برای انجام بسیاری از کارهای خود مجبور به مراجعه حضوری به شعب نباشند.

مدیرعامل بانک صادرات ایران در پایان سخنانش به نقش بسزای سیستم بانکی در رشد اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت: کلیه تلاش‌های کارکنان بانک صادرات در اقصی نقاط کشور در راستای جذب نقدینگی بیشتر به منظور مشارکت افزون‌تر در تخصیص بهینه منابع به طرح‌هایی است که توسعه اقتصادی کشور و آبادانی میهن عزیز اسلامی را در پی خواهند داشت.