گروه بنگاه‌ها - شرکت سهامی بیمه ایران به دنبال اجرای موفق بیمه طلایی فرهنگیان، در اقدامی تازه کارکنان قوه قضائیه را تحت پوشش بیمه درمان تکمیلی قرار داد. به گزارش روابط عمومی بیمه ایران؛ براساس توافقنامه منعقده بین این شرکت و مسوولان قوه قضائیه از این پس تمامی کارکنان رسمی، پیمانی و قراردادی این قوه که به عنوان بیمه شده معرفی شوند نزد شرکت سهامی بیمه ایران بیمه درمان تکمیلی خواهند بود.

همچنین افراد تازه استخدام شده، کارکنان انتقالی، همسرکارکنانی که ازدواج کرده‌اند و افرادی که در اثنای سال بیمه‌ای تحت کفالت بیمه شده اصلی قرارخواهندگرفت نیز در صورت احراز هویت از این خدمات بهره‌مند خواهند شد.

علاوه براین، بیمه‌گر متعهد شد مازاد هزینه‌های پزشکی شامل؛ جراحی‌های تخصصی، زایمان، پاراکلینیکی، ویزیت پزشکان تخصصی، رفع عیوب انکساری چشم، پروتز، دندانپزشکی، عینک و لنز طبی و همچنین هزینه‌های درمان ناشی از سوختگی را با رعایت سقف تعهدات این قرارداد، پس از کسر فرانشیز مربوطه جبران نماید.

جبران خسارت‌های بیمه‌شدگان از دیگر تعهدات بیمه‌گر دراین قرارداد است که بر این اساس این شرکت متعهد شد در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به تسویه آن اقدام نماید.

در همین ارتباط شعبه تخصصی مطهری بیمه ایران در شهر تهران و مدیریت‌های استانی این شرکت درسایر استان‌ها برای رسیدگی به این مهم درنظر گرفته شدند.

افزون براین، شرکت سهامی بیمه ایران برای سهولت و تسریع رسیدگی به اموردرمانی، برای تمامی بیمه‌شدگان کارت بیمه درمانی نیز صادر و در اختیار آنان قرارخواهد داد تا بیمه شده درصورت لزوم و به طور مستقیم به بیمارستان‌های طرف قرارداد بیمه‌گر مراجعه و از خدمات بستری بهره‌مند شوند.