گروه بنگاه‌ها- مدیرعامل شرکت بیمه کوثر درمراسم افتتاح شعبه خراسان رضوی این شرکت گفت: فرهنگ‌سازی و اعتمادسازی بیمه در کشور، توسعه این صنعت را به همراه دارد. به گزارش روابط عمومی بیمه کوثر، عبدالرسول عطایی در مراسم افتتاح شعبه بیمه کوثر استان خراسان رضوی و در شهر مشهد مقدس افزود: اگر در بیمه به دنبال امنیت اجتماعی، اقتصادی، آرامش، عزتمندی و عزت نفس هستیم، ابتدا باید به اعتماد سازی توجه ویژه داشته باشیم.وی با اشاره به برنامه چشم‌انداز ۲۰ ساله نظام اسلامی و تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر سرآمدی ایران در کشورهای منطقه به لحاظ اقتصادی، اجتماعی و ... اظهار کرد: در این راستا نیز بایستی با تلاش، ضریب نفوذ بیمه در کشور را به عدد قابل قبولی برسانیم.

مدیرعامل شرکت بیمه کوثر همچنین به نقش مهم شرکت‌های بیمه در جبران برخی عقب‌ماندگی‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: همه باید با فرهنگ سازی و ایجاد اعتماد بین مردم در گسترش فرهنگ صنعت بیمه گام برداریم.

عبدالرسول عطایی با تاکید بر افزایش توسعه بیمه‌های زندگی و فرهنگ‌سازی در این زمینه اضافه کرد: تحقق این مهم امنیت، آرامش و به حداقل رساندن آسیب‌ها را به همراه دارد.

مدیر عامل بیمه کوثر به نقش بسیار مهم نیروی انسانی متخصص در صنعت بیمه اشاره و تصریح کرد: در زمان حاضر در حوزه نیروی انسانی متخصص، در صنعت بیمه کشور ضعف داریم و آموزش‌های لازم در این زمینه ارائه نشده است.یادآور می‌شود مراسم افتتاحیه شعبه بیمه کوثر در مشهد مقدس، با حضور تنی چند از مقامات استان ، شرکت‌های بیمه و بانک‌ها و نمایندگان بیمه کوثر در شهرهای استان خراسان رضوی برگزار شد.