گروه بازار پول- حسین قضاوی، معاون اقتصادی بانک مرکزی با اشاره به تصویب طرح رفرم پولی ملی در کارگروه طرح تحول اقتصادی، ارائه این لایحه به مجلس را مشروط به تصویب کمیسیون اقتصادی دولت دانست. وی همچنین گفت که بررسی‌های لازم در مورد این طرح در کارگروه طرح تحول اقتصادی انجام شده است. به گزارش خبرگزاری فارس، معاون اقتصادی بانک مرکزی با تاکید بر اینکه طرح اصلاح پول ملی متوقف نشده است، گفت:‌ لایحه اصلاح پول ملی (حذف ۴ صفر) در کارگروه تحول اقتصادی تصویب و به کمیسیون اقتصادی دولت ارائه شده است.وی با اشاره به پیگیری‌های انجام شده در این مورد گفت: بررسی‌ها و مراحل تصویب لایحه اصلاح پول ملی متوقف نشده و همچنان با قوت ادامه دارد.

قضاوی با تاکید براینکه بحث و بررسی‌های مربوط به لایحه اصلاح پول ملی در کارگروه تحول اقتصادی به اتمام رسیده است از ارسال این لایحه به کمیسیون اقتصادی دولت خبر داد و گفت: طبق مصوبه دولت متن لایحه اصلاح پول ملی باید پس از بررسی در کارگروه تحول اقتصادی به تصویب کمیسیون اقتصادی دولت که به منزله تصویت دولت است، ‌برسد و درنهایت به مجلس ارسال شود.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس آخرین خبری که بنده دارم دبیر کارگروه تحول اقتصادی متن نهایی شده در این کارگروه را برای وزیر اقتصاد ارسال کرده تا در کمیسیون اقتصادی دولت به تصویب

برسد.

قضاوی درباره فعالیت‌ها در کارگروه طرح تحول بانکی گفت: طی جلساتی که در کارگروه تحول اقتصادی دولت بود، بحث‌های لازم در خصوص لایحه اصلاح پول ملی انجام شده است.