گروه بنگاه‌ها - اقدامات مطالعاتى خدمت نوین راه‌اندازى سوپرمارکت‌های مالی چندی است که در دست بررسی موسسه اعتباری توسعه قرار دارد. به گزارش امور روابط عمومی و بازاریابی موسسه اعتباری توسعه، دکتر حیدر مستخدمین حسینی در مراسم معارفه باجه داران مالی که با حضور مدیران امور، روسای شعب موسسه و مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت کارگزاری توسعه فردا برگزار شد، گفت: باجه خدمات مالی شیوه‌ای شناخته شده در نظام بانکدارى جهانى با هدف ایجاد ارتباط و تعامل بیشتر با مشتریان است که بر اساس تشخیص نیاز و خواسته‌هاى آنها پایه‌ریزى شده است .

وی با تاکید براینکه با تربیت نیروی کارآزموده امروز مشتریان موسسه می‌توانند همه خدمات مورد نیاز مالی خود را از شعبه‌ها دریافت کنند و به بیان دیگر توسعه، مشاور مالی امین برای مشتریان خواهد بود، افزود: از سال گذشته مبحث نوآوری در خدمات مجموعه توسعه در دستور کار قرار گرفته که گروه خدمات مالی یکی از این دستاورد‌های جدید است.

مدیر عامل موسسه اعتباری توسعه به نظام‌هاى جهانى در زمینه ارائه خدمات مورد نیاز مشتریان اشاره کرد و افزود: سوپر مارکت‌های مالی تلاشى فراگیر براى تمرکز موثر بر نیازهاى مشتریان و خلق راه‌حل‌هاى بانکى، بیمه‌ای، کارگزاری و ... متناسب برای پاسخگویى موثرتر و دقیق به خواسته‌هاى ایشان در بازارهای پول، سرمایه و بیمه است.