گروه بنگاه‌ها- بانک تات در سال جاری با جذب ۲۵۰ هزار نفر مشتری در حوزه بانکداری الکترونیک، سهم قابل توجهی از این حوزه را به خود اختصاص داد.

همزمان با دومین سالگرد تاسیس بانک تات، مقارن با میلاد با سعادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت، ۲۵۰ هزار انواع کارت بانکی توسط این بانک صادر شده و جمع سپرده‌گذارانی که به بانک تات اعتماد کرده و به آن پیوسته‌اند به بیش از ۱۰۰ هزار نفر رسید. بانک تات، هشتمین بانک خصوصی کشور با بیش از ۱۱۰ شعبه فعال و در حال راه‌اندازی، در سطح کشور، با در اختیار داشتن نیروی انسانی متفکر، خلاق و خدمتگزار، با آخرین فناوری‌های روز، در جهت ارزش‌آفرینی برای مردم و مشتریان، گام برمی‌دارد. بانک تات در این مدت، علاوه بر ارائه انواع خدمات بانکداری الکترونیکی بانکی، افزون بر ۱۲۰۰۰ پایانه فروش در نقاط مختلف کشور، نصب کرده است.

بانک تات با تکیه بر اعتماد مردم عزیزمان، توانسته در این مدت، بالغ بر ۲۲ هزار میلیارد ریال انواع سپرده‌ها را جذب و بیش از ۱۶ هزار میلیارد ریال، به فعالان مختلف اقتصادی، تسهیلات پرداخت کند. انتشار صندوق سرمایه‌گذاری تجربه ایرانیان بادرآمد مشترک و صندوق سرمایه‌گذاری فردای ایرانیان با درآمد ثابت و گواهی سپرده سرمایه‌گذاری، جمعا به مبلغ ۲۵۰۰ میلیارد ریال، از ابتکارات دیگر بانک می‌باشد که با عرضه صندوق ارزی با درآمد ثابت و عرضه اوراق مشارکت برای دو شرکت خدماتی و تولیدی، این نوع خدمات بانک برای توسعه اقتصادی کشور و ارزش‌آفرینی بیشتر برای مردم به‌گونه‌ای مستمر گسترش می‌یابد.