در حالی که پیش از این گفته شد، شورای پول و اعتبار در نشست ویژه خود به بحث تخلف سه هزار میلیاردی و اصلاح بسته پولی خواهد پرداخت، محمد نهاوندیان از دریافت نامه‌ای خبر داد که در آن اعلام شده بررسی این موضوع منتفی شده است، البته این خبر نهاوندیان از سوی کوروش پرویزیان دیگر عضو شورا تایید نشد. محمد نهاوندیان عضو شورای پول و اعتبار به فارس گفت، نامه‌ای دریافت کرده است مبنی بر اینکه موضوع اختلاس از دستور کار جلسه امروز (سه شنبه) شورای پول و اعتبار خارج شده است، اما کوروش پرویزیان، عضو شورای پول و اعتبار با اشاره به اینکه نامه‌ای تحت عنوان خروج اختلاس از دستور کار جلسه شورا را ندیده گفت: اصلا نامه‌ای در رابطه با لغو یا قرار گرفتن موضوع اختلاس در جلسه امروز شورای پول و اعتبار مطرح نیست.

کوروش پرویزیان در رابطه با اظهارات یکی از اعضای شورای پول و اعتبار مبنی بر اینکه نامه‌ای برای خروج موضوع اختلاس از دستور کار جلسه امروز شورای پول و اعتبار دریافت کرده اظهار کرد: بنده به عنوان یکی از اعضای شورای پول و اعتبار چنین نامه‌ای را مشاهده نکرده‌ام.

وی افزود: اصلا نامه‌ای در رابطه با لغو یا قرار گرفتن موضوع اختلاس در جلسه امروز شورای پول و اعتبار مطرح نیست و این جلسه به روال گذشته با موضوعات خاصی تشکیل خواهد شد. پرویزیان در خصوص موضوعات دستور جلسه امروز شورای عالی پول و اعتبار گفت: تقاضای بانک‌ها در رابطه با برخی از موضوعات امور بانکی، حساب‌های قرض‌الحسنه، اصلاحیه اساسنامه بانک در امور افزایش سرمایه و درخواست انتقال عده‌ای از بانک‌های دولتی به خصوصی از جمله مباحث امروز شورای پول و اعتبار است. وی در ادامه متذکر شد: البته در چارچوب برنامه‌های شورای پول و اعتبار گزینه سایر موراد نیز وجود دارد که شاید موضوع اختلاس در آن قرار گیرد، اما بنده نامه‌ای با این مضمون که بحث اختلاس امروز در شورا بررسی می‌شود را ندیده‌ام. به گفته این عضو شورای پول و اعتبار موضوعات مورد بررسی در گزینه سایر موارد به درخواست رییس شورا مطرح و به عنوان یک دستور کار در روند شورا مورد بررسی قرار می‌گیرد.