گروه بنگاه‌ها - دکتر رسول عطایی مدیرعامل بیمه کوثر گفت: این شرکت در راستای ارائه خدمات مطلوب و سرویس دهی مناسب به بیمه گذاران درصدد توسعه شبکه فروش مستقیم و غیرمستقیم از طریق راه‌اندازی شعب و نمایندگی در سراسر کشور است. به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه کوثر، وی افزود: شعب بیمه کوثر طبق یک برنامه زمان‌بندی شده به بهره‌برداری می‌رسند که شعبه اردبیل افتتاح شد و تا پایان هفته جاری شعب گیلان و همدان نیز افتتاح می‌شود. به گفته او بیمه کوثر در راستای توسعه خدمات بیمه‌ای ۳۰۰ نمایندگی در سراسر کشور راه‌اندازی می‌کند.

همچنین محسنی مدیر شعبه گیلان بیمه کوثر در این باره گفت: در راستای توسعه خدمات بیمه‌ای در این استان نزدیک به ۲۰ نمایندگی فعالیت خود را آغاز و انواع خدمات بیمه‌ای را به مشتریان ارائه خواهند کرد.محسنی افزود: توسعه فرهنگ بیمه در استان به دلیل اینکه بیمه یکی از موثرترین ابزار توسعه عدالت اجتماعی می‌باشد و باید مورد توجه آحاد مسوولان قرار گیرد تا به کمک ایشان بتوان فرهنگ بیمه را نیز در استان گسترش داد.

طالب دنیا مدیر شعبه اردبیل بیمه کوثر نیز گفت: شرکت بیمه کوثر برای توسعه بیمه‌های زندگی در استان تلاش ویژه‌ای خواهد داشت و در این راستا می‌کوشد تا انواع خدمات بیمه‌ای را نیز به مردم معرفی کند.

طالب دنیا افزود: مسوولان و مدیران استانی باید در توسعه و معرفی فواید انواع خدمات بیمه‌ای اهتمام جدی ورزند، زیرا آگاه‌سازی شهروندان از مزایای بیمه‌ها باعث رویکرد آنها به خرید انواع خدمات بیمه‌های خواهد شد.