گروه بنگاه‌ها_در نشستی که روز چهارشنبه ۶ مهر ماه جاری با حضور معاونان، مدیران، مشاوران و سرپرستان مناطق برگزار شد، سیاست‌ها و برنامه‌های کلان و نیز راهبردهای اساسی بانک سینا در ۶ ماهه دوم سال از سوی مدیرعامل این بانک تشریح شد. دکتر عبدالناصر همتی در این نشست با تشریح شرایط بازار پول کشور گفت: به‌رغم ورود بانک‌های جدید به سیستم بانکی، سهم بانک سینا از بازار پولی کشور به ۶/۱ درصد رسیده است که نسبت به سال گذشته رشد مناسبی را نشان می‌دهد و این امر نتیجه اعتماد مردم و تلاش و مشتری مداری تمامی همکاران در سطوح مختلف بانک است.

وی همچنین از رشد ۱۵ درصدی عملکرد بانک سینا در ۶ ماهه اول امسال خبر داد و تصریح کرد: خوشبختانه با سیاست‌هایی که در سال‌های اخیر در بانک سینا به اجرا گذاشته شد، اکنون دیدگاه جامعه نسبت به این بانک بهبود یافته و انتظارات از آن بالا رفته است و بنابراین ضروری است این روند با پاسخگویی مناسب به انتظارات هم میهنان تداوم یابد.

مدیرعامل بانک سینا در ادامه با تاکید بر تداوم ارتباط تنگاتنگ مدیریت و کارکنان خاطرنشان کرد: خوشبختانه، نتایج این همکاری‌ها در عملکرد بانک به خوبی مشهود است و با برنامه‌ریزی‌ها و سیاست‌هایی که در شش ماهه دوم سال به اجرا گذاشته خواهد شد، این وضعیت به ویژه در بحث افزایش فعالیت‌های مربوط به خدمات بانکی به جایگاه مناسب‌تر و مطلوب‌تری خواهد رسید. در این نشست که کارشناسان مدیریت‌های حقوقی، بازرسی، اعتبارات و مهندسی مناطق نیز حضور داشتند، راه‌های نظارت بیشتر در راستای صحت عملکرد هر حوزه به بحث گذاشته شد و معاونان و مدیران این حوزه‌ها نیز راهکارهای اجرایی لازم را در این خصوص به حاضرین گوشزد کردند.