گروه بازار پول- مدیر عامل شرکت فروش اموال مازاد بانک‌ها (فام) از بازگشایی پاکات شانزدهمین مزایده این شرکت در ۷ مهر ماه خبر داد و گفت: همچنان بانک‌هایی هستند که تمایلی برای همکاری با این شرکت ندارند. سید حسین میرزا طباطبایی در گفت‌وگو با فارس از آغاز شانزدهمین دور مزایده‌های املاک مازاد بانک‌ها از ۱۹ شهریور خبر داد و با تاکید بر ادامه دار بودن این دوره، اظهار کرد: مهلت آگهی‌های این مزایده ۵ مهر ماه تمام می‌شود.وی درباره زمان بازگشایی پاکات این مزایده افزود: ۷ مهر ماه زمان بازگشایی پاکات این مرحله از مزایده املاک مازاد بانک‌ها است.

مدیر عامل شرکت فروش اموال مازاد بانک‌ها (فام) همچنین به همکاری بانک‌ها با این شرکت نیز اشاره و تصریح کرد: بعد از انتشار نامه معاون اول رییس جمهور تعدادی از بانک‌ها برای همکاری با شرکت فام اقدام کردند.

طباطبایی ادامه داد: البته به این سرعت هم بانک‌ها برای همکاری یا انعقاد قرار داد وارد عمل نمی‌شوند، ولی در نهایت انتشار نامه آقای رحیمی تاثیر خود را در شبکه بانکی گذاشت. به گفته وی، بانک‌های تجارت، سپه و ملت همچنان تمایلی برای همکاری با شرکت فروش املاک مازاد بانک‌ها ندارند.