گروه بنگاه‌ها- مدیرعامل بانک گردشگری با سپاسگزاری ازمشارکت مردم در پذیره‌نویسی صندوق سرمایه‌گذاری نیکوکاری بانک گردشگری، گفت: مهلت پذیره‌نویسی این صندوق تا پایان روز یکشنبه دهم مهر ماه تمدید شد. به گزارش روابط عمومی بانک گردشگری، منوچهرزمانی فریزهندی اظهار کرد: بانک گردشگری با اهداف خداپسندانه و پس از اخذ مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار صندوق سرمایه‌گذاری نیکوکاری خود را تاسیس کرد که خوشبختانه این صندوق با استقبال هموطنان نوع دوستمان مواجه شد. وی افزود: بانک گردشگری با اهدافی خیرخواهانه تصمیم گرفت تا جزو نخستین بانک‌هایی باشد که در تشکیل صندوق نیکوکاری مشارکت می‌کنند.

زمانی فریز هندی گفت: مزیت‌ این صندوق این است که افراد مختلف با شرایط متفاوت می‌توانند در پذیره‌نویسی شرکت کنند، به این صورت که آنان اختیار بخشش یا نگهداری اصل پول و دریافت یا عدم دریافت سود حاصل از سرمایه‌گذاری خود را دارند. مدیرعامل بانک گردشگری افزود: با اجرایی شدن این صندوق‌ها، به مددجویان نیازمند سازمان بهزیستی خدمات موثرتری ارائه می‌شود؛ چراکه وجوه جمع‌آوری شده در صندوق سرمایه‌گذاری ‌نیکوکاری بانک گردشگری صرف تامین بیمه و درمان معلولین جسمی و ذهنی تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور می‌شود.

سرمایه‌گذاران و خیرین همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به تارنمای صندوق به نشانیwww.nikoukari.ir مراجعه یا با شماره تلفن ۸۸۶۴۰۶۴۰تماس حاصل کنند.