گروه بنگاه‌ها- مراسم معارفه دکتر فلاح به عنوان عضو جدید هیات مدیره بانک تجارت برگزار شد و از تلاش‌های حیدری عضو پیشین هیات مدیره این بانک تقدیر به عمل آمد. به گزارش روابط عمومی بانک تجارت در این مراسم که اعضای هیات مدیره، معاون و مشاورین مدیرعامل و تعدادی از مدیران و مسوولین این بانک حضور داشتند دکتر داوری مدیرعامل بانک تجارت اظهار داشت: حضور دکتر فلاح که از جمله مدیران دانش آموخته و باتجربه اقتصاد و نظام بانکی کشور هستند می‌تواند در تسریع بخشیدن به روند پیشرفت‌های چندسال اخیر بانک بسیار موثر باشد. همچنین امیدواریم آقای حیدری نیز در مسوولیت جدید خود بتوانند منشا اقداماتی مثبت در نظام بانکداری کشور باشند.مدیرعامل بانک تجارت خاطرنشان ساخت: موفقیت و ارتقای جایگاه بالنده بانک تجارت در اقتصاد کشور نیازمند هماهنگی و همدلی تمام اعضای خانواده بانک است و هیات مدیره بانک تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا مجموعه تلاش‌ها و اقدامات واحدهای‌های مختلف بانک در قالبی هم‌افزا به عرضه محصولات بانکی استاندارد و با کیفیت به مشتریان بینجامد و با افزایش سودآوری، تحکیم اعتماد سهامداران و دیگر ذی‌نفعان بانک را به همراه داشته باشد.

پیش از سخنان مدیرعامل بانک تجارت، دکتر فلاح عضو جدید هیات مدیره این بانک ارائه خدمات مدرن بانکی با استفاده از دانش فناوری اطلاعات را از جمله مهم‌ترین اولویت‌های امروز بانک‌های کشور عنوان کرد و افزود: در شرایطی که فضای رقابت در عرضه محصولات بانکداری الکترونیک هر روز فشرده‌تر می‌شود، بانکی موفق‌تر است که با خلاقیت و پشتکار بتواند محصولاتی نوین براساس نیازها و خواسته‌های امروز و فردای مشتریان خود طراحی و عرضه کند.

در خاتمه این مراسم حکم انتصاب دکتر فلاح به عنوان عضو جدید هیات مدیره بانک تجارت و معاون مدیرعامل این بانک در حوزه امور استان‌ها و فناوری اطلاعات و سازمان به وی اعطا شد و با اعطای لوح تقدیر از تلاش‌های حیدری عضو پیشین هیات مدیره این بانک تقدیر به عمل آمد.

دکتر فلاح پیش از حضور در هیات مدیره بانک تجارت دارای سمت‌های اجرایی در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، پست بانک، موسسه مالی و اعتباری بنیاد، موسسه مالی و اعتباری مولی‌الموحدین و دانشگاه پیام نور بوده و سابقه چندین سال عضویت در شورای پول و اعتبار را نیز دارد. وی دارای مدرک دکترای اقتصاد پول از دانشگاه تهران بوده و صاحب چندین عنوان کتاب در حوزه‌های مختلف اقتصاد و بانکداری است.