سهام بانک پاسارگاد 2106 ریال قیمت خورد

گروه بنگاه‌ها- بانک پاسارگاد به عنوان ۴۶۳ امین شرکت بورسی و برای اولین بار از طریق حراج ناپیوسته با اعمال یک مرحله پیش گشایش شروع و با اجرای حراج ناپیوسته پس از این مرحله معاملات از طریق حراج پیوسته در زمان باقیمانده تا پایان جلسه معاملاتی در دامنه نوسان مجاز در بورس عرضه شد. به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بورس اوراق بهادار، بانک پاسارگاد به عنوان۴۶۳ امین شرکت پذیرفته شده در فهرست نرخ‌های تابلوی اصلی بازار اول پذیرفته و وارد بورس اوراق بهادار تهران شد و به قیمت ۲۱۰۶ ریال عرضه شد. خبرهای رسیده از بازار حاکی از این مطلب است که در همان لحظات اولیه شروع معامله ۱۲۲ میلیون سهم پاسارگاد عرضه و به فروش رسید.نماد معاملاتی شرکت بانک پاسارگاد (وپاسار) برای اولین بار پس از پذیرش و درج نام شرکت در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در بخش «واسطه‌گری‌های مالی»، در نماد «وپاسار» کشف قیمت شد.

کشف قیمت بانک پاسارگاد روند منطقی را طی کرد

در همین حال مدیر عامل بانک پاسارگاد از قیمت‌گذاری سهام این بانک ابراز رضایت کرد و گفت: قیمت سهام بانک پاسارگاد به صورت منطقی در بورس تهران کشف قیمت شد.به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بازار سرمایه(سنا)، مجید قاسمی گفت: ۷۰ میلیون تقاضا برای خرید سهام بانک پاسارگاد وجود داشت که در نهایت سهام این بانک با قیمت ۲۱۰۰ ریال کشف قیمت شد.

وی با بیان اینکه عرضه سهام بانک پاسارگاد ادامه خواهد یافت، افزود: مذاکراتی با سهامداران عمده این بانک انجام شده است تا سهام بانک پاسارگاد به صورت خرد در بورس عرضه شود.

قاسمی خاطرنشان کرد: بانک پاسارگاد برنامه توسعه خود را تا سال ۱۴۰۰ طراحی کرده است تا بتواند جایگاه مناسبی را در بازار سرمایه و نظام بانکی کشور به دست آورد. مدیر عامل بانک پاسارگاد از واگذاری شرکت‌های زیرمجموعه این بانک در بازار سرمایه خبر داد و گفت: بیمه پاساگارد تا پایان سال جاری وارد بازار سرمایه خواهد شد.