گروه بنگاه‌ها- معاون فنی شرکت سهامی بیمه ایران گفت: ارائه خدمات بیمه‌ای این شرکت ازطریق دفاتر خدمات پیشخوان دولت به مردم به هیچ وجه در تضاد یا تقابل با شبکه فروش و نمایندگان نیست. به گزارش روابط عمومی بیمه ایران؛سیاوش سعیدیان درحاشیه امضای تفاهمنامه همکاری بیمه ایران با کانون دفاتر خدمات پیشخوان دولت ضمن بیان این مطلب افزود: در این تفاهمنامه آمادگی خود را برای ارائه خدمات بیمه‌ای به کارکنان دفاتر پیشخوان دولت و مردم اعلام کردیم.

به گفته وی بیمه ایران به عنوان نخستین و تنها بیمه دولتی کشور، همواره به دنبال ارائه طرح‌های تازه و ارائه خدمات نو به مردم است در همین راستا با مسوولان دفاتر پیشخوان دولت برای خدمات بیشتر به مردم به توافق رسیدیم.

عضوهیات مدیره بیمه ایران تصریح کرد: به طور حتم این شرکت از تمامی ظرفیت‌های دفاتر خدمات پیشخوان دولت برای ارائه خدمات بیشتر به مردم استفاده خواهد کرد.

عضو هیات مدیره بیمه ایران باردیگر به نمایندگان شبکه فروش این شرکت اطمینان داد: ارائه خدمات بیمه‌ای از طریق دفاتر خدمات پیشخوان دولت در راستای دسترسی آسان مردم به خدمات بیمه‌ای بوده وبه هیچ وجه در تضاد با شبکه فروش نخواهد بود.

سعیدیان تصریح کرد: در همین راستا با نمایندگان خود در شبکه فروش جلساتی را برگزار و هماهنگی‌های لازم را انجام داده‌ایم.

وی هدف اصلی از امضای این تفاهم‌نامه را افزایش ضریب نفوذ بیمه درکشورعنوان کرد و افزود: گستردگی و فراگیری دفاتر خدمات پیشخوان دولت به طور یقین می‌تواند عامل موثری در توسعه ضریب نفوذ بیمه درکشور داشته باشد از این رو با این مجموعه به تفاهم رسیدیم.

به گفته سعیدیان بیمه یک فعالیت اقتصادی و تخصصی است برهمین اساس و با کمک نمایندگان خود در سراسر کشور به زودی به مسوولان دفاتر پیشخوان دولت آموزش‌های لازم را خواهیم داد تا درادامه از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری به عمل آید.