گروه بنگاه‌ها- در همایش ملی مدیران برتر ایران که در روز پنج‌شنبه ششم مرداد ماه جاری در محل سالن همایش‌های صداوسیما برگزار شد، مدیر عامل شرکت لیزینگ اقتصاد نوین به عنوان مدیر برتر انتخاب شد. محمد کاظم، مدیر عامل شرکت لیزینگ اقتصاد نوین به عنوان دوازدهمین مدیر برتر کشور موفق به دریافت تندیس مدیر برتر شد که این امر نشان از مدیریت برجسته ایشان در چند سال گذشته دارد.

شرکت لیزینگ اقتصاد نوین در سال ۱۳۸۹ و با مدیریت مهندس محمد کاظم به کسب سود معادل ۱۵۶میلیارد ریال موفق شد که به ازای هر سهم مبلغ ۳۱۲ریال برای صاحبان سهام سود در برداشته است.

محمد کاظم با بیش از ۳۰سال سابقه در سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و بیش از هفت سال سابقه در صنعت لیزینگ کشور یکی از مدیران برجسته کشور در صنعت لیزینگ است که با سابقه دبیر کلی کانون لیزینگ و تالیف بیش از ۲۴جلد کتاب در زمینه‌های مختلف مدیریتی و صنعت لیزینگ، خدمات ارزنده‌ای به جامعه مدیریت کشور ارائه کرده است.

در هجدهمین کنگره ملی مدیران برتر ایران که با حضور معاون نوسازی و تحول اداری معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور، مدیران صدها شرکت برتر ایرانی، نمایندگان مجلس ومدیران سازمان‌ها در سالن همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد، از یکصد مدیر برتر کشور با اهدای تندیس تجلیل شد.