افتتاح شعبه در ذوب‌آهن اصفهان

گروه بنگاه‌ها: مدیرعامل بانک پارسیان: به زودی شعبه بانک پارسیان در شرکت ذوب‌آهن اصفهان با انگیزه استمرار حمایت از صنعت افتتاح خواهد شد. مدیرعامل بانک پارسیان به اتفاق تعدادی از معاونان بانک با حضور در ذوب‌آهن اصفهان با مسوولان این شرکت دیدار و گفت‌وگو کرد. در این دیدار نحوه همکاری و تعامل بیشتر و ارائه تسهیلات ارزی جهت خریدهای داخلی و خارجی ذوب‌آهن مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

شایسته با ابراز خرسندی از حضور در ذوب‌آهن، مذاکرات صورت گرفته را مثبت و ارزنده توصیف کرد و گفت: در شرایط فعلی که دشمنان تحریم‌های اقتصادی را علیه کشورمان دنبال می‌کنند، بانک پارسیان به عنوان بزرگ‌ترین بانک خصوصی کشور با همه امکانات و توانمندی‌های خود، آمادگی لازم برای کمک و حمایت از صنعت کشور در عرصه مبادلات و تعاملات داخلی و بین‌المللی را دارد.

مدیرعامل بانک پارسیان در خصوص مذاکرات صورت گرفته با مسوولان ذوب‌آهن گفت: این مذاکرات به منظور ادامه همکاری‌ها صورت گرفت و بنا شد که مذاکرات تخصصی در تهران با حضور مدیران میانی دو مجموعه دنبال شود.

وی گفت: بانک پارسیان همکاری‌های خود را با ذوب‌آهن و صنایع دیگر کشور در زمینه گسترش عملیات، حجم ارتباطات و مبادلات در شبکه‌های بین‌المللی و ارزی با جدیت پیگیری می‌کند.

شایسته با بیان بخشی از دستاوردها و نقش ذوب‌آهن در عرصه‌های مختلف تولیدی و اقتصادی گفت: این مجموعه بزرگ صنعتی اولین و بزرگ‌ترین واحد صنعتی کشور است و پس از انقلاب خصوصا در سال‌های اخیر پیشرفت و دستاوردهای خوبی داشته است.

وی تصریح کرد: صنعت فولاد یکی از ارکان اصلی سازندگی و توسعه اقتصادی کشور است و خوشبختانه ذوب‌آهن در این زمینه توانسته است بخش مهمی از نیازهای فولادی کشور را تامین کند. وی اظهار امیدواری کرد که با همکاری بانک‌ها این روند سرعت بیشتری

پیدا کند.

مدیرعامل بانک پارسیان اهمیت مشتری‌مداری را یادآور شد و گفت: محور اصلی همه فعالیت‌های ما مشتریان هستند و با همین هدف برای ارائه تسهیلات بیشتر و مناسب‌تر با همکاری مسوولان ذوب‌آهن در نظر است شعبه این بانک در این شرکت تاسیس شود تا بتوان خدمات الکترونیک مناسب را به کارشناسان و کارکنان شریف ذوب‌آهن ارائه و بیش از پیش از صنعت کشور حمایت کنیم.

قدردانی بانک پارسیان از همفکری مشتریان

بانک پارسیان به منظور سپاس و قدردانی از همفکری و مشارکت مشتریان در تکمیل فرم‌های نظرسنجی پیرامون ارائه خدمات بهتر به ایشان در شعب سراسر کشور، اولین دوره قرعه‌کشی جوایز آن دسته از کسانی که با تکمیل فرم‌های یاد شده و انداختن آن در درون صندوق‌ انتقادات و پیشنهادهای شعب، همراهی داشتند را برگزار کرد.

برندگان اولین دوره این قرعه‌کشی آقایان «حسن جعفری» مشتری شعبه بازار مبل ایران، «سید علی‌اصغر علیان»، مشتری شعبه بلوار ابوذر، «علی محمدزاده»، مشتری شعبه پاسداران می‌باشند که به هر کدام از این عزیزان توسط بانک پارسیان کارت هدیه یک میلیون ریالی اهدا شد.

از این پس هر سه ماه یک بار، پس از استخراج فرم‌های نظرسنجی از صندوق انتقادات و پیشنهادها به سه نفر از مشتریانی که تلفن خود را بر روی برگه درج کرده باشند به قید قرعه کارت هدیه یک میلیون ریالی اهدا و اسامی ایشان در هفته‌نامه و نیز سایت پارسیان درج خواهد شد. این اقدام علاوه بر قدردانی و سپاس از همفکری مشتریان و مراجعین محترم به شعب پارسیان و تعامل مستمر با ایشان، همچنین با انگیزه ارائه هرچه بهتر خدمات بانکی به جامعه طراحی و اجرا خواهد شد.