گروه بنگاه‌ها- مجمع عمومی عادی سالانه بیمه توسعه با حضور بیش از ۹۰ درصد صاحبان سهام ۲۸ تیرماه در سالن اجتماعات ساختمان مرکزی این شرکت برگزارشد و صورت‌های مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۸۹ به تصویب رسید. مجمع صاحبان سهام بیمه توسعه به ریاست مهندس قدرت‌اله اسدی مدیرعامل این شرکت برگزارشد و آقایان اسکویی و پارسا به عنوان ناظر و گوجو به عنوان منشی جلسه وی را در برگزاری مجمع همراهی کردند. طبق مصوبه مجمع، بیمه توسعه مبلغ ۱۲۶ میلیارد ریال (به ازای هرسهم ۴۵۰ ریال) سود تقسیم کرد.

مدیرعامل بیمه توسعه ضمن پاسخ به سوالات سهامداران حاضر در جلسه درخصوص برنامه‌های آتی شرکت گفت: سود تقسیم شده تنها از محل سرمایه‌گذاری‌های شرکت عاید شده است و عملیات بیمه گری هیچ سودی ندارد.

اسدی افزود: ضوابط سخت حاکم بربیمه شخص ثالث و هزینه‌های قابل توجه بیمه‌های اتومبیل و درمان از یک‌سو و نرخ‌شکنی‌های حاصل از آزادسازی تعرفه‌ها ازسوی دیگر فرصت هرگونه سودآوری از عملیات بیمه‌گری را گرفته است و اکثر شرکت‌های بیمه از محل سرمایه‌گذاری‌ها و سپرده‌های بانکی می‌توانند پاسخگوی سهامداران خود باشند. گزارش کامل مجمع عمومی صاحبان سهام بیمه توسعه متعاقبا به چاپ می‌رسد.