گروه بنگاه ها- در راستای ارائه خدمات بانکی و توسعه بانکداری الکترونیکی، باجه بانک صادرات در مجلس شورای اسلامی افتتاح و به بهره‌برداری رسید. به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ،با حضور جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران بانک صادرات، باجه این بانک در مجلس شورای اسلامی افتتاح شد.

براساس این گزارش، کوهکن عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاح باجه بانک صادرات ایران به گسترش بانکداری الکترونیکی در کشور اشاره کرد و گفت: بانک صادرات یکی از بانک‌های پیشرو در زمینه ارائه انواع خدمات نوین بانکی به مردم است.

وی ادامه داد: طی دو ساله اخیر بانک صادرات از نظر ارتقای کیفی سرویس دهی به مشتریان گام‌های بلندی را برداشته و توانسته با ارائه خدمات جدید و متنوع رضایت حداکثری مشتریان خود را در سراسر کشور جلب نماید.

وی ادامه داد: مجلس شورای اسلامی ارائه خدمات غیرحضوری بانکی به مردم را برای کشور سودمند می‌داند و لذا از طرح‌هایی که در این زمینه از سوی بانک‌ها ارائه شوند، به‌صورت همه جانبه حمایت خواهد کرد.

عضو هیات‌رییسه مجلس با ابراز خرسندی از افتتاح باجه بانک صادرات که ارائه‌دهنده انواع خدمات نوین بانکی می‌باشد، اظهار امیدواری کرد که این باجه علاوه بر تسهیل خدمات رسانی بانکی به مردم، محلی برای معرفی خدمات جدید و مشاوره بانکی درخصوص استفاده از خدمات غیرحضوری باشد.

در این مراسم که جمعی از مسوولان مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند، موسوی حسب مدیر امور شعب بانک صادرات ایران نیز طی سخنانی گفت: بانک صادرات ایران همواره به‌عنوان بازوی توانمند اقتصادی کشور در طرح‌های عظیم ملی و زیر بنایی مشارکت داشته و این افتخار را دارد که به عنوان بانک پیشگام در ارائه خدمات نوین بانکی دارای ۴۲ میلیون مشتری دارنده حساب الکترونیکی سپهر در سراسر کشور است و بیش از نیم میلیون نفر از طریق امکانات بانک صادرات شامل؛ اینترنت، تلفن همراه و تلفنبانک صدای سپهر، خدمات بانکی خود را به صورت غیرحضوری انجام می‌دهند.

باجه بانک صادرات که درمحل ورودی درب اصلی مجلس واقع شده است دارای دو دستگاه خودپرداز، کیوسک اطلاع‌رسانی و سه باجه فعال مجهز به سیستم سپهر است.