گروه بنگاه‌ها - سامانه بانکداری الکترونیک بانک گردشگری همزمان با سالروز ولادت حضرت علی (ع) آغاز به کار کرد. به گزارش روابط عمومی بانک گردشگری، رامین ادراکی معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات این بانک با اعلام این خبر افزود: سامانه‌های بانکداری اینترنتی، پرداخت اینترنتی، بانکداری همراه، پیامک بانک، خودپرداز، خدمات کارت و پایانه شعب در حال حاضر به بهره‌برداری رسیده و زیرساخت لازم در خصوص تلفن بانک و پایانه‌های فروش نیز در بانک فراهم شده که به زودی با نصب تجهیزات لازم این خدمات نیز آغاز خواهد شد.

وی صدور کارت‌های نقدی و هدیه و همچنین ارائه خدمات الکترونیک نظیر برداشت وجه، ارائه موجودی حساب‌های متصل به کارت، انتقال وجه کارت به کارت، پرداخت قبوض، خرید انواع شارژ کارت را از جمله خدمات خودپردازهای بانک گردشگری ذکر کرد.

معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک گردشگری در خصوص خدمات اینترنت بانک نیز گفت: خدمات سپرده شامل ارائه موجودی انواع سپرده‌ها، صورتحساب انواع سپرده‌ها، انتقال وجه حساب به حساب، انتقال وجه ساتنا، خدمات کارت از جمله مسدود کردن کارت، درخواست کارت المثنی، درخواست صدور کارت نقدی، اتصال سپرده به کارت و خدمات تسهیلات شامل فهرست تسهیلات و خدمات پرداخت قسط، خدمات چک، مسدود کردن چک، درخواست صدور دسته چک و گزارش وضعیت چک در این مجموعه خدمات ارائه می‌شود.

ادراکی سرویس‌های اطلاع از موجودی سپرده‌ها، اطلاع از گردش سپرده‌ها، انتقال وجه بین سپرده‌های صاحب حساب، مسدود کردن کارت، آگاهی از وضعیت چک‌های صادره، ثبت مبلغ چک‌های صادر شده، مسدود کردن یک برگ چک و پرداخت قبوض را به عنوان بخشی از خدمات تلفن بانک اعلام کرد.

وی با اشاره به خدمت پیامک بانک گردشگری به شماره ۲۰۰۰۳۰۰، خدمات دریافت پیامک در صورت برداشت یا واریز به حساب، دریافت پیامک در صورت وصول چک، دریافت پیامک در صورت ورود به اینترنت بانک، دریافت پیامک در صورت ورود به تلفنبانک، دریافت پیامک در صورت ورود به درگاه پرداخت اینترنتی، درخواست اعلام موجودی سپرده‌ها، درخواست مشاهده لیست کارت‌ها، درخواست مسدود‌سازی کارت، درخواست مشاهده گردش سپرده‌ها و درخواست مشاهده فهرست تسهیلات را به عنوان بخشی از خدمات پیامک بانک بانک گردشگری نام برد.