گروه بنگاه‌ها- دکتر محمد باقر قالیباف شهردار تهران در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جدید بانک شهر با بیان این مطلب که تولید ثروت در شهر از ماموریت‌های جدی بانک شهر است، گفت: مدیران بانک شهر باید به سمت تولید ثروت در شهر بروند؛ چرا که اولین بهره‌مند از این ثروت ،مردم آن شهر هستند و مجموعه بانک شهر بایستی پیش قراول این حرکت باشد. شهردار تهران با اشاره به این موضوع که فرصت‌هایی که برای بانک شهر مهیا است برای بانک‌های دیگر فراهم نیست، افزود: بانک شهر با استفاده بهینه از امکاناتی که در اختیار دارد، می تواند باعث فقرزدایی در جامعه، افزایش ایمان و مبارزه با ناهنجاری‌ها شود؛ به طوری که بی‌تردید آثار آن در زندگی فردی و اجتماعی افراد قابل ملاحظه خواهد بود.

قالیباف در ادامه با بیان این مطلب که بانک شهر باید به شهر و شهروندان آرامش بخشد، خاطرنشان ساخت :یکی از اهداف این بانک ارتقا بخشیدن به زندگی مادی و معنوی شهروندان شهر است و بایستی برای شهروندان آرامش و آسایش فراهم کند.

وی ایجاد فضای آرام مدیریتی و برنامه‌ریزی برای مدیران شهری را از دیگر ماموریت‌های بانک شهر دانست و گفت: بانک شهر در عین اینکه آرامش را برای شهروندان فراهم می‌کند، می‌بایست یک برنامه ریزی توأم با عقلانیت و خلاقیت برای مدیریت شهری مهیا نماید.

در این مراسم غلامرضاحاجی زاده به عنوان مدیرعامل جدید بانک شهر به جای احمددرخشنده معرفی گردید.