گروه بنگاه‌ها- نخستین همایش دانش افزایی سهامداران و مشتریان بانک تجارت در استان خوزستان برگزار شد. روابط عمومی بانک تجارت با اعلام این خبر افزود: نخستین همایش دانش افزایی سهامداران و مشتریان بانک تجارت در استان خوزستان با مباحث جهاد اقتصادی و دولت الکترونیک، جهاد اقتصادی و یادگیری الکترونیکی و جهاد اقتصادی و تجارت الکترونیکی از روز چهارشنبه آغاز شد.

در این همایش «دکتر حسینی » معاون استاندار خوزستان از پیشبرد دولت الکترونیک در کشور و اقدامات بانک تجارت در توسعه فرهنگ بانکداری الکترونیکی بین اقشار مختلف تقدیر کرد و خواستار افزایش تعامل دستگاه‌های اجرایی بانک‌ها جهت فراهم نمودن بستر مناسب جهت بهره‌مندی مردم از بانکداری الکترونیک شد. «ستوده» مدیر شعب استان خوزستان بانک تجارت نیز در مراسم افتتاحیه این همایش گفت: از اهداف بانک تجارت بعنوان یک سازمان یادگیرنده، ایجاد تحول و ارتقای خدمت از طریق توسعه ابزارهای الکترونیک و ترویج و گسترش آن بین مردم می باشد.

در نخستین همایش دانش افزایی سهامداران و مشتریان بانک تجارت از روز چهارشنبه مورخ ۲۱/۲/۹۰ لغایت جمعه ۲۳/۲/۹۰ به مدت سه روز در محل تالار مهتاب کتابخانه مرکزی اهواز در حال برگزاری است. گروه‌های مختلف از مدیران دستگاه‌های اجرایی، استادان مختلف دانشگاه، تجار و بازرگانان و گروه‌های مختلف مشتریان بانک‌های استان خوزستان حضور دارند.