گروه بنگاه‌ها - مدیر منطقه غرب کشور موسسه مالی و اعتباری کوثر از سپردن اداره تعاونی اعتباری فاقد مجوز اعتباری کارگران سنقر به این موسسه خبر داد. به گزارش روابط عمومی موسسه کوثر، محمد رحیم گلبداغی مدیر منطقه غرب کشور موسسه مالی و اعتباری کوثر با بیان این مطلب، افزود: ستاد ساماندهی موسسات پولی غیربانکی بانک مرکزی اسفند ماه گذشته، اداره(کفالت) تعاونی اعتبار کارگران سنقر را به موسسه مالی و اعتباری کوثر واگذار کرد که کار انتقال این تعاونی انجام شده و در حال حاضر این تعاونی توسط موسسه مالی و اعتباری کوثر اداره می‌شود.

وی تاکید کرد: سپرده‌گذاران این تعاونی نگران سرنوشت سپرده‌های خود نباشند، چرا که موسسه مالی و اعتباری کوثر همه تعهدات این تعاونی را تقبل کرده است.

این مقام مسوول در موسسه مالی و اعتباری کوثر در خصوص مشخصات این تعاونی گفت: تعاونی اعتبار کارگران سنقر که در سال ۷۸ آغاز به کار کرده بود، دارای ۱۰ شعبه و باجه بود که پس از انحلال این تعاونی به موسسه کوثر منتقل شد.

وی گفت: این تعاونی که پیش از این از سوی ۸۱ سهامدار و با نظارت اداره تعاون شهرستان سنقر اداره می‌شد، از ابتدای اردیبهشت‌ماه امسال تحت نظارت موسسه مالی و اعتباری کوثر اداره می‌شود. وی افزود: برنامه موسسه مالی و اعتباری کوثر ساماندهی وضعیت سپرده‌گذاران و دریافت‌کنندگان تسهیلات از این تعاونی است و انحلال آن در راستای تضمین سپرده‌های و سرمایه‌های مشتریان آن صورت گرفته است.