مجموع مبالغ جابه‌جا شده از طریق ابزارهای الکترونیک شبکه بانکی شامل شبکه خودپرداز، پایانه فروشگاهی و پایانه شعب در سال ۸۹ بیش از ۳۰۸۴/۳ هزار میلیارد ریال بوده است که نسبت به مبلغ جابه‌جا شده به میزان ۱۵۵۴/۵ هزار میلیارد ریال در سال ۸۸ بیش از ۹۸/۴ درصد رشد نشان می‌دهد. به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک بر اساس گزارش بانک مرکزی مجموع مبالغ جابه‌جا شده از طریق شبکه خودپرداز و کارتخوان نیز در سال ۸۹ بیش از حدود ۱۶۸۹/۱ هزار میلیارد ریال بوده است که نسبت به رقم جابه‌جا شده به میزان ۶۹۸/۳ هزار میلیارد ریال در سال ۸۸ رشدی نزدیک ۱۴۲ درصدی را تجربه کرده است.

همچنین نسبت مبلغ جابه‌جا شده توسط خودپرداز به پایانه فروشگاهی ۶/۶۹ درصد به ۴/۳۰ درصد بوده است. این در حالی است که نسبت استفاده مردم از نظر تعداد تراکنش انجام شده روی خودپرداز به پوز ۳/۷۷ به ۷/۲۲ درصد بوده است. میزان مبلغ جابه‌جا شده از طریق شبکه خودپرداز در سال ۸۹ بالغ بر ۱۱۷۵/۵ هزار میلیارد ریال بوده که با توجه به رقم جابه‌جاشده توسط شبکه مذکور به میزان ۵۶۴/۶ هزار میلیارد ریال در سال ۸۸ بیش از ۱۰۸ درصد رشد در کارنامه عملکرد ثبت کرده است.

همچنین میزان خرید انجام شده از طریق پایانه‌های فروشگاهی در سال ۸۹ بیش از ۵۱۰ هزار میلیارد ریال بوده است که نسبت به ۱۳۱/۷ هزار میلیارد جابه‌جا شده توسط کارتخوان‌های فروشگاهی کشور در سال ۸۸ بیش از ۲۸۷/۵ درصد رشد نشان می‌دهد.

در بخش پایانه‌های شعب نیز در سال ۸۹ بیش از ۱۳۹۸/۲ هزار میلیارد ریال بوده که نسبت به رقم جابه‌جا شده توسط این دستگاهها به میزان ۸۵۸/۲ هزار میلیارد ریال در سال ۸۸ حدود ۶۳ درصد رشد کرده است.