گروه بنگاه‌ها- در نشستی که پس از بازدید از شعب منطقه و با حضور رییس حوزه و روسای شعب برگزار شد، توده فلاح، معاون اجرایی بانک، ضمن رسیدگی به مسائل اداری، پرسنلی و عملکرد شعب، راهکارهای توسعه فعالیت بانک پارسیان اعم از جذب منابع، مصارف، امور ارزی و بانکداری الکترونیک در منطقه را مورد بررسی قرار داد. معاون اجرایی بانک در این نشست، با اشاره به نقش کارکنان شعب به عنوان خط مقدم خدمت‌رسانی، بر رعایت نظم و انضباط کارکنان تاکید و خاطرنشان کرد: رعایت نظم و انضباط باید سرلوحه کار پرسنل قرار گیرد و در ارتباط با مشتری و ارباب رجوع باید همواره با روی خوش و محترمانه با آنان مواجه شوند.

وی در ادامه به نقش آموزش کارکنان در بانک اشاره کرد و خطاب به حاضرین گفت: یکی از مهم‌ترین ابزار‌های توسعه و پیشرفت هر سازمانی، آموزش است و بانک برای این امر، برنامه‌های وسیعی تدارک دیده که باید از آن استفاده نمایید. خوشبختانه بانک پارسیان تاکنون با برگزاری دوره‌های متعدد آموزشی، گام‌های اساسی در زمینه دانش افزایی و ارتقای سطح مهارت کارکنان برداشته است.

وی در ادامه سخنانش، سیاست جذب منابع سپرده‌ای را از جمله هدف‌های بسیار مهم و توسعه‌ای بانک برشمرد و تلاش تمامی کارکنان در جهت این امر مهم را خواستار شد و افزود: کارکنان باید با رعایت اصل مشتری مداری و همچنین بازاریابی موثر در منطقه و تشویق کسبه و سازمان‌های بزرگ بر افزودن مشتریان بانک و حفظ مشتریان قدیمی تلاش مضاعفی انجام دهند.