گروه بنگاه‌ها- در پنجمین نشست شورای سیاست‌گذاری هشتمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی که با حضور جمع کثیری از مدیران روابط‌عمومی‌های سازمان ها و نهادها، استادان دانشگاه، صاحب نظران و کارشناسان برگزار شد مهندس پیشرو مدیرعامل بانک صادرات ایران به عنوان مدیر ارشد ارتباط گستر معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی بانک‌صادرات ایران در پنجمین نشست شورای سیاست‌گذاری سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی، مهندس پیشرو مدیرعامل این بانک به علت ارتقای ارتباطات درون و برون سازمانی، تقویت و افزایش همبستگی و همدلی در بین کارکنان و تعامل سازنده و مطلوب با بیرون از سازمان و رسانه‌ها به عنوان مدیر ارشد ارتباط گستر معرفی و با اهدای لوح از وی تقدیر شد.

روابط عمومی بانک صارات ایران در آخرین دوره از برگزاری سمپوزیوم به عنوان روابط عمومی برتر انتخاب و در بخش رقابتی نیز نشریه داخلی در بخش گزارش و وب‌سایت این بانک به رتبه‌های برتر دست پیدا کرده است.

بنا براین گزارش بانک صادرات ایران در تازه‌ترین رتبه بندی که از سوی نشریه بنکر صورت گرفته به عنوان برترین بانک ایرانی در بین ۱۰۰۰ بانک برتر جهان و در بین ۲۵ بانک اول خاورمیانه در سال ۲۰۱۲ معرفی شد.