گروه بنگاه‌ها- شرکت بیمه ما (ملت ایران ) در راستای اهداف خود، برای مسافران عازم به خارج از کشور خدمات ویژه‌ای ارائه می‌دهد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه ما (ملت ایران ) سیدمحمد علی پور مدیرعامل این شرکت در همین خصوص اعلام کرد: با توجه به اینکه پرهزینه بودن مخارج درمانی و پزشکی مسافران خارج از کشور از چالش‌های پیش روی هموطنان عزیز است شرکت بیمه ما این افراد را مورد حمایت و پوشش‌های خود قرار می‌دهد. وی در خصوص شرایط این بیمه‌نامه توضیح داد: طبق شرایط این بیمه‌نامه، شبکه‌های بین‌المللی کمک‌رسان موظف هستند خدمات درمانی و امدادی مورد تعهد خود را به بیمه‌شدگان محترم شرکت بیمه ما ارائه کنند.

علی‌پور هدف از ارائه این بیمه‌نامه را ایجاد پوشش‌های بیمه‌ای و خدماتی اعلام کرد و افزود : مهم‌ترین هدف شرکت بیمه ما (ملت ایران ) در ارائه این خدمت جدید به بیمه‌شدگان محترم این است که بتوانند با دریافت خدمات مورد نیاز از یک شبکه بین‌المللی کمک‌رسان در قالب پوشش‌های درمانی مندرج در بیمه‌نامه، از اطمینان خاطر کافی در سفرهای زیارتی، سیاحتی و تجاری خارجی خود برخوردار باشند.

مدیرعامل شرکت بیمه ما همچنین با اشاره به مخاطبان این بیمه نامه عنوان کرد : کلیه مسافرانی که قصد خروج از کشور را دارند می‌توانند با خرید این بیمه‌نامه از شعب و نمایندگی‌های شرکت بیمه ما (ملت ایران ) در سراسر کشور از مزایای آن در هنگام نیاز بهره‌مند شوند.

سید محمد علی‌پور مدیر عامل شرکت بیمه ما در پایان تصریح کرد: خلاصه و اعم تعهدات بیمه‌نامه مسافران عازم به خارج از کشور این شرکت شامل پرداخت هزینه‌های درمان، جراحی، دارو و بیمارستان، پرداخت هزینه‌های فوریت پزشکی و دندانپزشکی، پذیرش و انتقال پزشکی به نزدیک‌ترین بیمارستان یا بازگرداندن بیمار به ایران تحت نظارت پزشکی، پرداخت هزینه‌های دعاوی حقوقی، راهنمایی و کمک‌رسانی در صورت سرقت یا مفقود شدن مدارک مسافرتی و مواردی دیگر است. از شرایط این بیمه‌نامه مدت سفر است که مدت سفر خارج از کشور نباید از ۹۲ روز متوالی بیشتر باشد.

علاقه‌‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاع بیشتر در این خصوص به آدرس اینترنتی www.bimehma.ir یا شعب و نمایندگی‌های شرکت بیمه ما (ملت ایران ) در سراسر کشور مراجعه کنند.