گروه بنگاه‌ها- بانک صادرات ایران در راستای ترویج فرهنگ بانکداری الکترونیک تا پایان شهریورماه سال جاری بالغ بر ۲۹ میلیون و۵۰۰ هزار فقره انواع کارت‌های الکترونیکی صادر کرده است. به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک در راستای رضایتمندی مشتریان و افزایش سطح دسترسی هموطنان به خدمات بانکداری نوین تا پایان شهریور ماه ۲۹ میلیون و ۵۰۰ هزار کارت الکترونیکی بانکی را صادر و به متقاضیان تحویل داده است. از مجموع ۵/۲۹ میلیون کارت‌های صادره، حدود ۲۱ میلیون فقره سپهر کارت، ۷/۴ میلیون فقره کارت هدیه و ۷/۳ میلیون فقره بن کارت صادر و تحویل مشتریان شده است.

بانک صادرات ایران با ارائه انواع کارت‌های الکترونیکی، خدمات ویژه‌ای را به دارندگان این کارت‌ها ارائه می‌دهد و آمار استقبال عمومی از سپهر کارت حاکی از خدمات ویژه و مطلوبی است که هموطنان دارنده این کارت‌ها از آن بهره‌مند می‌شوند.

استفاده از کلیه خدمات تلفن‌بانک، همراه بانک و اینترنت بانک صادرات، خودپردازها و posهای عضو شتاب از جمله مهم‌ترین خدماتی است که دارندگان سپهر کارت از آن استفاده می‌کنند.

شایان ذکر است این بانک با برخورداری از ۳ هزار شعبه در سراسر کشور، روزانه به طور متوسط ۱۴ میلیون تراکنش مالی را به صورت online انجام می‌دهد و همچنین تعداد ۳ هزار و ۸۰۰ دستگاه خودپرداز این بانک به صورت میانگین ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تراکنش مالی موفق مربوط به دارندگان کارت‌های این بانک و بانک‌های عضو شتاب را با موفقیت انجام می‌دهند.