گروه بنگاه‌ها- قرعه‌کشی جوایز حساب‌های قرض‌الحسنه سال ۱۳۹۰ بانک پارسیان در روز دوشنبه ۲۷ شهریور ماه برگزار و برندگان بیش از ۲۰,۰۰۰ جایزه نقدی مشخص و معرفی شدند. به گزارش روابط عمومی بانک پارسیان در این مراسم که با حضور نمایندگان بانک مرکزی، وزارت امور اقتصادی و دارایی، دادستانی و تنی چند از اعضای هیات مدیره، هیات عامل و مدیران بانک و در محل ساختمان مرکزی بانک پارسیان برگزار شد،۳۰ نفر برنده جایزه نقدی۱۰۰ میلیون ریالی، ۳۵ نفر برنده جایزه نقدی ۵۰ میلیون ریالی،۹۰ نفر برنده جایزه نقدی ۲۰میلیون ریالی، ۱۶۵نفر برنده جایزه نقدی ۱۰میلیون ریالی،۴۲۵ نفر برنده جایزه نقدی۵ میلیون ریالی، ۶۵۰ نفر برنده جایزه نقدی ۳ میلیون ریالی و بیش از ۱۸۰۰۰هزار نفر دیگر نیز برنده جوایز نقدی با مبالغ متفاوت شدند که جوایز آنها به زودی به حساب آنها واریز خواهد شد.

براساس ضوابط و مقررات اعلام شده از سوی بانک مرکزی، حساب‌های حائز شرایط شرکت در قرعه کشی عبارت از حساب‌هایی است که در روز قرعه کشی مفتوح بوده و مانده آنها به مدت ۳ماه متوالی در سال ۱۳۹۰ یا در آخرین روز کاری این سال ،حداقل ۵۰۰هزار ریال بوده باشد.

بر این اساس از میان ۱۹۶ هزار و ۹۵۷ حساب قرض‌الحسنه واجد شرایط در بانک پارسیان ، ۲۰ هزار و ۱۴۵ حساب به قیدقرعه برنده شدند که اسامی آنها طبق روال سال‌های گذشته به زودی در سایت بانک پارسیان اعلام خواهد شد.