گروه بنگاه‌ها- آرام رشیدی با بیمه پارسیان خداحافظی کرد.

به گزارش خبرگزاری موج، چهار اردیبهشت ماه امسال بود که خبر مدیر عاملی اویار حسین در بیمه پارسیان منتشر شد. اویار حسین که پیش از این مدیرعامل شرکت بیمه دانا بود، به جای کریم خان زند سکان هدایت شرکت بیمه پارسیان را به دست گرفت و حالا پس از گذشت سه ماه از ورود او به این شرکت، بالاترین مقام ارشد روابط عمومی تغییر می‌کند. آرام رشیدی مدیر روابط عمومی شرکت بیمه پارسیان که از زمان مدیرعاملی کریم خان زند در این شرکت بود با ورود اویار حسین به مجموعه بیمه پارسیان، با این شرکت خداحافظی کرد.

رشیدی از بهترین مدیران روابط عمومی صنعت بیمه به شمار می‌آید که تعامل بسیار خوبی با رسانه‌ها داشته و همیشه از او به نیکی یاد می‌شود.

تغییر آرام رشیدی از سوی اویار حسین تا حدی طبیعی و البته عجیب است، اول از این حیث که بالاخره رشیدی مدت زمان بسیاری با کریم‌خان زند مدیرعامل پیشین بیمه پارسیان فعالیت کرده و عمدتا اغلب مدیران پس از ورود در یک مجموعه سعی دارند تیم مدیریتی خود را وارد مجموعه کنند از این حیث حرکت اویار حسین در تغییر رشیدی طبیعی است، اما تغییر رشیدی عجیب است آن هم از این منظر که وی تعامل بسیار خوبی با رسانه‌ها داشته و قطعا اویار حسین شخصی بهتر از رشیدی را برای این مجموعه پیدا نخواهد کرد.

گفته می‌شود، اویار حسین محمد علی کریمی را برای مدیریت روابط عمومی شرکت بیمه پارسیان در نظر گرفته است. پیش از این در خبرها آمده بود که کریم خان زند مدیرعامل پیشین شرکت بیمه پارسیان، قائم مقام بیمه ما شده است. و اکنون شنیده‌ها حاکی از این است که آرام رشیدی قرار است به «شرکت بیمه ما» برود.