گروه بنگاه‌ها- در راستای فراهم نمودن بسترهای امن و افزایش امنیت در مبادلات مالی، بانک صادرات ایران خدمات مالی متنوعی را از طریق سامانه بانکداری اینترنتی عرضه می‌کند که مورد استقبال گسترده مشتریان قرار گرفته است. به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک در راستای ارائه خدمات مطلوب و جلب رضایت مشتریان همگام با پیشرفت فن‌آوری‌های جدید، ارائه خدمات بانکداری اینترنتی متنوع و گوناگونی را بر پایه بسترهای اینترنتی در دستور کار قرارداده است. این خدمات بدون محدودیت مکانی و زمانی ارائه شد و دارای قابلیت‌های فراوانی از جمله انتقال وجه، روئیت صورتحساب، تعیین مبلغ چک، پرداخت اقساط، پرداخت قبوض و... می‌باشد که تا پایان اردیبهشت ماه سال‌جاری بیش از ۲۲۲ هزار نفر از مشتریان ضمن عضویت دراین سامانه به طور میانگین درماه بیش از ۷ میلیون تراکنش مالی خود را با موفقیت به انجام رسانده‌اند.

این بانک با بهره‌گیری از دستگاه رمز ساز لحظه‌ای One-time password) ،otp) درمحیطی کاملا امن وبدون حضور فیزیکی درشعب اقدام به ارائه خدمات متنوعی نظیر تایید مبلغ چک، انتقال وجه به حساب‌های خود و دیگران، پرداخت قبوض خدمات شهری، مشاهده خلاصه تسهیلات و... نموده است. همچنین این بانک به منظور بهره‌مندی بیشتر مشتریان، ابزارها و روش‌های مطمئنی درنظر گرفته به گونه‌ای که صاحبان حساب با استفاده از دستگاه رمزساز قادر به ورود و استفاده از سیستم و انجام تراکنش می‌باشد.

شایان ذکراست استفاده از سیستم غیرحضوری بانکداری اینترنتی بانک صادرات ایران، درحال حاضر امکان پرداخت اقساط، پرداخت قبوض، انتقال وجه بین حساب‌ها، تعیین مبلغ چک، روئیت صورتحساب را امکان پذیرساخته و توانسته است نقش بسزایی در کاهش هزینه‌ها و وقت مشتریان داشته باشد. متقاضیان جهت استفاده از خدمات بانکداری اینترنتی به وب‌سایت این بانک به نشانی

www.bsi.ir مراجعه نمایند.