گروه بنگاه‌ها- گردهمایی مدیران و روسای شعب بیمه البرز با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، مدیران، سرپرستان مناطق و روسای شعب این شرکت در اصفهان برگزار شد. مدیرعامل بیمه البرز در این گردهمایی با اعلام اینکه سال گذشته این شرکت با نرخ رشد ۷/۵۵ درصدی در حق بیمه تولیدی، بالاترین میزان رشد فروش را در بین شرکت‌های بزرگ بیمه داشته است، گفت: همچنین بیمه البرز دارای پایین‌ترین نسبت خسارت در بین پنج شرکت بزرگ بیمه‌ای است که تمام این موفقیت‌ها حاکی از تلاش و کوشش مجدانه همکاری در سراسر کشور است.

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌‌الملل بیمه البرز، محمد ابراهیم امین با اشاره به اینکه مشتری‌مداری از ویژگی‌های بارز بیمه البرز است و این شرکت با امانتداری، درستکاری و صداقت از منافع تمام ذی‌نفعان خود از جمله سهامداران، مشتریان، کارکنان، نمایندگان، دولت و حتی محیط‌زیست به درستی محافظت می‌کند، افزود: پرداخت سریع و دقیق خسارت به بیمه‌گزاران خسارت دیده که یکی از ذی‌نفعان شرکت هستند، در همین راستا انجام می‌شود.

مدیرعامل بیمه البرز تاکید کرد: ما پس از خصوصی‌شدن موفق شدیم سرانه شرکت را بدون آنکه حتی ریالی از سهامداران دریافت کنیم از ۲۶ میلیارد تومان به ۶۰ میلیارد تومان افزایش دهیم و در آینده نیز بنا داریم سرمایه شرکت را از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها افزایش دهیم.

وی افزود: در مورد نمایندگان نیز بیمه البرز به طور میانگین بالاترین میزان کارمزد و حق صدور را در صنعت بیمه به شرکت فروش غیرمستقیم خود می‌پردازد.

مدیرعامل بیمه البرز تاکید کرد شرکت‌های بیمه به دلیل عرضه بیمه‌نامه‌های بلندمدت باید نگاه بلندمدت داشته باشند. از جمله این بیمه‌نامه‌ها می‌توان به بیمه جبران هزینه‌های درمان سرطان که بیمه البرز در دست اقدام دارد، اشاره کرد که براساس آن، بیمه‌شدگان تا سن ۱۰۶ سالگی تحت پوشش بیمه هستند.