گروه بازار پول - بانک سرمایه پرداخت سود سهام سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه سال گذشته را از دهم مهر ماه به سهامداران این بانک آغاز کرد. مدیر روابط عمومی بانک سرمایه اظهار داشت: با توجه به حدود ۷۰ روز کاری در سال مالی ۸۴ این بانک توانست ضمن افتتاح شعب، با تلاش مدیران و کارکنان به سوددهی مناسب برسد.

سیداسماعیل اوجانی، مدیر روابط عمومی بانک سرمایه افزود: با تدابیر اتخاذ شده از سوی مدیریت بانک مبنی بر توسعه و تجهیز شبکه شعب و همچنین رشد همه جانبه در راستای اهداف تعیین شده بانک، امید است افزایش سود و ارزش افزوده سهام بانک را در سال مالی جاری شاهد باشیم.

وی اعلام کرد: بانک سرمایه ششمین بانک خصوصی است که از نیمه دوم دی ماه سال ۸۴ با مجوز بانک مرکزی رسما فعالیت خود را آغاز کرده است. این بانک با ۳ هزار و ۵۳۵ میلیارد ریال سرمایه و بیش از ۳۰۵ هزار نفر سهامدار به منظور استفاده بهینه از سرمایه، افزایش ۶۰ شعبه مجهز به مدرن‌ترین سیستم‌های جامع بانکی را تا پایان سال در برنامه خود قرار داده است که با اطلاع‌رسانی و بازاریابی گسترده نقش موثرتری را در عرصه‌های مختلف اقتصادی جامعه ایفا خواهد کرد.

اوجانی گفت: همچنین جهت رفاه حال سهامداران و فراهم نمودن شرایط جهت سهولت در امور معاملات سهام به صورت رسمی و برقراری ارتباط بین خریداران و فروشندگان تالار خرید و فروش سهام (O.T.C) این بانک نیز از هفتم مهرماه با هماهنگی شرکت کارگزاری بانک صادرات در پانزده مرکز در سراسر کشور فعالیت خود را آغاز نمود. مدیر روابط عمومی بانک سرمایه اعلام کرد: اطلاعیه‌های پرداخت سود سهام و راه‌اندازی تالار خرید و فروش سهام (O.T.C) از طریق مطبوعات به اطلاع عموم رسیده است و سهامداران محترم می‌توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر به سایت اینترنتی بانک سرمایه به نشانی www.sbank.ir مراجعه فرمایند.