افتتاح شعبه بانک سامان در کرمانشاه

گروه بازار پول - با افتتاح بانک سامان در کرمانشاه تعداد شعب این بانک در کل کشور به ۴۶ شعبه رسید. تعداد شعب این بانک در شهرستان‌ها ۲۴ شعبه و در تهران ۱۲ شعبه است. به گزارش روابط عمومی بانک سامان شعبه کرمانشاه به عنوان اولین شعبه موجود در منطقه کردنشین کشورمان پس از شعبه گرگان در استان گلستان و سعادت‌آباد و دولت در تهران افتتاح شده است. بنابراین گزارش تاسیس شعبه کرمانشاه در راستای سیاست گسترش شبکه بانکی در کشور و بانکداری الکترونیک به عنوان بحث روز دنیای امروز و عصر تکنولوژی صورت می‌گیرد.

این گزارش می‌افزاید: همدان، سمنان، بوشهر، تنکابن، چابهار، سنندج، خرم‌آباد، بیرجند، بجنورد، ساری، کاشان،‌ نیشابور، اراک و شعبه جدید رشت و مشهد از جمله شعب در شرف تاسیس بانک سامان در شهرستان‌ها می‌باشند.

براین اساس از جمله شعب در حال گسترش در تهران می‌توان به شعب شهرک قدس، سهروردی، نارمک،‌ تهرانپارس، پیروزی، آزادی، خزانه بخارایی، شهریار و شعبه‌ای در منطقه جنوب غربی تهران اشاره نمود. در طول سال گذشته تعداد پنج شعبه در تهران، شش شعبه و سه باجه بورس منطقه‌ای و یک باجه شهرستان‌ها آغاز به کار کرده که این آمار در پایان سال گذشته به ۱۰ شعبه در تهران، بیست شعبه و یازده باجه در شهرستان‌ها رشد یافت.

قابل توجه آن که خدمات متنوعی همچون اینترنت بانک، تلفن بانک، سرویس SMS بانک، کارت‌های الکترونیکی عضو شتاب، پرداخت قبوض و خریدهای اینترنتی از طریق سایت بانک سامان،‌ خدمات شرکتی همچون پرداخت اینترنتی حقوق کارکنان، online بودن شعب این بانک در کل کشور، برخورداری از بیمه عمر و ... از جمله امکانات موجود برای دارندگان حساب در بانک سامان می‌باشد.